H Zalando έφτασε στην Ελλάδα

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το zalando.gr

H Zalando έφτασε στην Ελλάδα

Τη λειτουργία του στην Ελλάδα ξεκίνησε το μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα Zalando, φέρνοντας στους Έλληνες καταναλωτές τη γνωστή πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων της με πληθώρα επιλογών από brands και μια εμπειρία αγορών υψηλής ποιότητας.

Η Zalando ιδρύθηκε στο Βερολίνο το 2008 και αποτελεί τον κορυφαίο ευρωπαϊκό online προορισμό μόδας και από τότε μέχρι σήμερα έχει επεκταθεί σε ένα σύνολο 27 χωρών (μαζί με την Ελλάδα), με περισσότερους από 52 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες.

Με το λανσάρισμα του Zalando.gr οι Έλληνες καταναλωτές αποκτούν πλέον πρόσβαση στη μεγάλη συλλογή προϊόντων της Zalando, η οποία περιλαμβάνει κατηγορίες όπως Αθλητικά, Streetwear, Αξεσουάρ και Designer. Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα από δημοφιλείς μάρκες, όπως Nike, Adidas και New Balance, η Zalando προσφέρει μια επιμελημένη επιλογή διεθνών brands, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα στυλ και προτιμήσεων. Προκειμένου να εξασφαλίσει μία μοναδική εμπειρία αγορών, θα προσφέρει αξιόπιστες και προσαρμοσμένες στις τοπικές ανάγκες επιλογές παράδοσης, με αποτέλεσμα οι Έλληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν την αποτελεσματική διαχείριση εξυπηρέτησης (συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν επιστροφών), η οποία υποστηρίζεται από το δίκτυο αποθηκών της Zalando.

Εκτός της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων και την ευκολία αγορών, η Zalando υπόσχεται εξατομικευμένη, εμπνευσμένη και ουσιαστική αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. Ανάμεσα στις ψηφιακές υπηρεσίες που φέρνει το Zalando.gr περιλαμβάνονται ο AI assistant που έχει αναπτύξει η ίδια η Zalando, καθώς και στα γλωσσικά μοντέλα της OpenAI, προσφέροντας εξατομικευμένες συμβουλές μόδας στα ελληνικά. Ο AI assistant διευκολύνει την περιήγηση στην ευρεία συλλογή προϊόντων της Zalando, απαντώντας σε φυσικές και απλές ερωτήσεις, όπως: «Τί να φορέσω στα 60ά γενέθλια του πατέρα μου τον Νοέμβριο στην Αθήνα;» Κατανοώντας το πλαίσιο – όπως την τοποθεσία, τις καιρικές συνθήκες και την περίσταση – ο ψηφιακός βοηθός παρέχει εξειδικευμένες συστάσεις.

Οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται περισσότερο για τις τάσεις που επικρατούν, μπορούν να ανακαλύπτουν κάθε εβδομάδα τα πιο hot trends σε όλη την Ευρώπη, χάρη στο Trend Spotter, μια λύση βασισμένη αποκλειστικά στα δεδομένα της Zalando. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα οπτικοποίησης μιας επιλογής από προϊόντα που αποτελούν τάση τη δεδομένη στιγμή, συνδυαστικά με την κατάλληλη επεξήγηση για το λόγο που αυτά αναδεικνύονται από το Trend Spotter καθώς και αν αποτελούν παγκόσμια ή τοπική τάση.

Oι τεχνολογικές καινοτομίες της Zalando θα προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές εξατομικευμένες προτάσεις και συμβουλές styling.

Πέρα από τα οφέλη που αποκομίζουν οι καταναλωτές, η άφιξη της Zalando στην Ελλάδα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες, τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική βιομηχανία μόδας, να διεισδύσουν στο ευρύτερο ευρωπαϊκό κοινό. Ο Γενικός Διευθυντής Daniel Roginski δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στη Zalando, πάντα πιστεύαμε στη δύναμη μιας συνδεδεμένης Ευρώπης. Γνωρίζουμε τις απαιτήσεις για την επέκτασή μας σε ευρωπαϊκό επίπεδο και δεσμευόμαστε να προωθήσουμε την ανάπτυξη των τοπικών ευρωπαίων συνεργατών μας. Η είσοδος στην Ελλάδα, την 27η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται πλέον η Zalando, δεν αφορά απλώς την επέκτασή μας. Πρόκειται για επένδυση στο μέλλον της ευρωπαϊκής μόδας, προσφέροντας νέους δρόμους επιτυχίας για τις επιχειρήσεις και ασύγκριτη επιλογή για τους καταναλωτές.»

ZALANDO.GR,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home