Facebook: Όχι δεν άλλαξε το News Feed για τα λεφτά

Έπεισε κανέναν;

Deasy @ 06.06.2014
Facebook: Όχι δεν άλλαξε το News Feed για τα λεφτά

Με μια δημόσια τοποθέτηση του Brian Boland, επικεφαλή του τμήματος διαφημιστικών προϊόντων του Facebook, στο blog της εταιρείας, το μεγάλο μπλε δίκτυο προσπαθεί να απαντήσει στις κατηγορίες ότι οι πρόσφατες αλλαγές στο News Feed δεν είχαν ως στόχο ώστε να πιεστούν οι εταιρείες που διαχειρίζονται τα διάφορα Fan Pages να μεγαλώσουν τη δαπάνη τους σε διαφήμιση.

Το θέμα αφορά τις κατηγορίες που έχει δεχτεί το Facebook ότι οι αλλαγές που εφάρμοσε από τις αρχές της Άνοιξης στο News Feed είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί αισθητά η αποτελεσματικότητα των δημοσιεύσεων των Fan Pages, καθώς φθάνει σε πολύ λιγότερους φίλους των σελίδων. Το υψηλόβαθμο στέλεχος του Facebook στην απάντησή του αιτολογεί τη μείωση της αποτελεσματικότητας ως συνέπεια του πολύ περισσότερου περιεχομένου που μοιράζεται μέσα από το δίκτυο καθώς επίσης και στο γεγονός ότι οι χρήστες κάνουν περισσότερα likes σε διάφορες σελίδες. Επιπλέον, μια ακόμα δικαιολογία είναι ότι οι αλλαγές είχαν ως στόχο να εμφανίζεται στο News Feed των χρηστών όχι το σύνολο του περιεχομένου που παράγεται από τον κύκλο του (φίλους και Fan Pages) αλλά κυρίως ένα υποσύνολό του που είναι πιο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του.

Εξηγήσεις βέβαια που έχουν ξανα-ακουστεί και πιθανότατα δεν πείθουν τους marketers των εταιρειών που πλέον καλούνται να ξανα-πληρώνουν, μετά τα likes που «κέρδισαν», και για τις δημοσιεύσεις των σελίδων.

LIKE,NEWS FEED,FAN PAGES,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home