AOL, Microsoft και βίντεο

AOL, Microsoft και βίντεο

Σε ένα περίεργο ντόμινο μπλέχθηκε η AOL τις τελευταίες ημέρες: από τη μια έκλεισε συμφωνία με τη Miramax για την online βίντεο πλατφόρμα της, AOL On και από την άλλη, έκλεισε συμφωνία με τη Microsoft για να προσφέρει το περιεχόμενο αυτής της πλατφόρμας στο Windows Phone και στις εφαρμογές του MSN και του Bing. Και δεν πρόκειται για ευκαταφρόνητο περιεχόμενο καθώς η ταινιοθήκη της εταιρείας, της Miramax συμπεριλαμβανομένης αποτελείται από σχεδόν 900.000 βίντεο συν τα 15 κανάλια του AOL On και στις τάξεις του έχει υλικό από δημοφιλέστατα sites όπως τα Huffington Post, TechCrunch και Engadget.

Συμμαχίες μεγάλης κλίμακας, βεβαίως όμως λαμβάνοντας υπόψη ότι Microsoft και AOL είναι ανταγωνιστές ως προς τη διαφήμιση στο βίντεο αξίζει να αναρωτηθεί κανείς πόσο περίπλοκα θα γίνουν τα λογιστικά. Όπως επίσης και ποιος θα βγει περισσότερο ωφελημένος από την όλη ιστορία –ειδικά με δεδομένο ότι το παιχνίδι στα online βίντεο μοιάζει να έχει κριθεί.

AOL,MICROSOFT,MIRAMAX,VIDEO,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home