Δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο το Pinterest

Ένα pin δημιουργεί κατά μέσο όρο έσοδα 0,78 δολαρίων

Deasy @ 14.11.2013
Δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο το Pinterest

Τη δυναμική που έχει το Pinterest για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου αναδεικνύει μια νέα έρευνα της Piqora που δημοσιεύει το TechCrunch. Ειδικότερα, το συμπέρασμα της εταιρείας είναι ότι κάθε pin ενός site e-commerce δημιουργεί έσοδα 78 σεντς, 25% περισσότερο από το αντίστοιχο νούμερο στο τέταρτο τρίμηνο του 2012.

Ένα ακόμα σημαντικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι κάθε pin γίνεται κατά μέσο όρο repinned 10 φορές. Η σύγκριση με το τι συμβαίνει στα άλλα social media είναι τρομακτικά υπέρ του Pinterest, καθώς στο Twitter κάθε tweet γίνεται retweet σε ποσοστό 1 στα 100. Ένα ακόμα συν του Pinterest σε σχέση με τα υπόλοιπα social media είναι ότι η δυναμική κάθε pin δεν φαίνεται να εξασθενεί ανάλογα με το χρονικό διάστημα που περνάει, όπως συμβαίνει στο Twitter και το Facebook. Αντίθετα, στο Pinterest, καθώς τα pin τοποθετούνται ανά κατηγορία (και όχι χρονικά) διατηρείται το φαινόμενο του repined, ανεξάρτητα από το χρόνο που περνάει.   

PINTEREST,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home