Το Facebook κινητό δεν θα είναι μόνο ένα

Ξεκίνημα με την HTC και συνέχεια και με άλλους κατασκευαστές κάνει το Facebook Home

Deasy @ 02.04.2013
Το Facebook κινητό δεν θα είναι μόνο ένα

Τελικά φαίνεται ότι έχουν βάση οι φήμες που λένε ότι το Facebook ετοιμάζει το «δικό του κινητό», όμως όπως δείχνουν οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, η συσκευή δεν θα είναι μόνο μία αλλά θα περιλαμβάνει μία πληθώρα μοντέλων από διάφορους κατασκευαστές.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες της Wall Street Journal, στη μεθαυριανή συνέντευξη Τύπου που θα πραγματοποιήσει το Facebook, οι άνθρωποι της εταιρείας θα δείξουν μία νέα εφαρμογή για Android συσκευές (Facebook Home), η οποία θα εμφανίζει τις ενημερώσεις από το «μεγάλο μπλε δίκτυο» στην πρώτη οθόνη του smartphone, προσφέροντας επιπλέον δυνατότητες από το αντίστοιχο app που είναι διαθέσιμο στο Play Store. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες των συσκευών που θα ενσωματώνουν την εφαρμογή Facebook Home οι πρώτες πληροφορίες που θα αντικρύζουν στην οθόνη, μόλις ενεργοποιούν τη συσκευή θα προέρχονται από το Facebook.

Η αρχή γίνεται, όπως έχει γίνει γνωστό μέχρι στιγμής, με το μοντέλο HTC Myst, πληροφορίες για το οποίο διαρρέουν καθημερινά από τα διάφορα τεχνολογικά ενημερωτικά μέσα. Εφόσον αληθεύουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αναφέρονται (1GB RAM, διπύρηνος επεξεργαστής, κάμερα 5 megapixels κ.α.) πρόκειται για συσκευή της μεσαίας κατηγορίας, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι στόχος του Facebook είναι το ευρύ κοινό κατά κύριο λόγο και όχι οι χρήστες που έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν μια συσκευή από το άνω ράφι των hi end μοντέλων. Από την άλλη πλευρά, ίσως και οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρείες να μην επιθυμούν η κορυφαία πρότασή τους να «καπελωθεί» από μία τέτοιου τύπου συνεργασία με το Facebook. Επομένως, αναμένουμε η τάση αυτή να συνεχιστεί και στα επόμενα μοντέλα που θα διαθέτουν την εφαρμογή Facebook Home.

Στόχος, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, είναι να αυξηθεί η διάρκεια παραμονής στο Facebook αλλά και η εμπλοκή των χρηστών μέσω κινητού τηλεφώνου και κατ’ επέκταση να αυξηθούν τα έσοδα διαφήμισης που προέρχονται από τη mobile χρήση. Με βάση τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου, τα έσοδα αυτά αντιστοιχούν στο ¼ των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του Facebook. Επιπλέον, και ο Mark Zuckerberg παραμένει συνεπής σε προηγούμενες δηλώσεις ("δεν έχει νόημα να κατασκευάσουμε ένα κινητό τηλέφωνο") αφού η κατασκευή των συγκεκριμένων συσκευών παραμένει στα χέρια των ίδιων εταιρειών.

FACEBOOK ΚΙΝΗΤΟ,HTC MYST,HTC,MOBILE APPLICATION,ANDROID,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home