Μια κακή εβδομάδα

Μια κακή εβδομάδα

Θα τη θυμάται για καιρό την εβδομάδα που πέρασε η (θυγατρική της ισπανικής Telefonica) βρετανική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Ο2.

Πρώτα, αποκαλύφθηκε πως όταν ένας συνδρομητής έβλεπε ένα web site χρησιμοποιώντας το δίκτυο της Ο2, το τελευταίο έστελνε μεταξύ άλλων και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου πράγμα εμφανώς λανθασμένο.

Η διαπίστωση προκάλεσε, όπως ήταν αναμενόμενο, οργή στους συνδρομητές της O2 που την εκδήλωσαν στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ευτυχώς η O2 αντέδρασε αρκετά γρήγορα, αναγνωρίζοντας το λάθος και διορθώνοντας το πρόβλημα στο δίκτυο. Ωστόσο στην προσπάθειά της να απαντήσει σε κάθε χρήστη που έθιγε το θέμα μέσω του twitter έπεσε στον... τοίχο της υπηρεσίας. Σε γενικές γραμμές, το twitter έχει θεσπίσει όρια για τον αριθμό των μηνυμάτων που μπορεί να δημοσιεύει κάθε χρήστης σε καθημερινή βάση, προκειμένου να αποθαρρύνει τους αποστολείς ανεπιθύμητων μηνυμάτων (τους γνωστούς μας spammers). Ομως καμιά φορά μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, κάτι που συνέβη στην Ο2. Αξέχαστη εβδομάδα...

ΒΡΕΤΑΝΙΑ,MOBILE COMPUTING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home