The vivlio of me

The vivlio of me

Το σκεπτικό πίσω από το Museum of Me αποφάσισε να ακολουθήσει και κάποιος άλλος, αυτή τη φορά όχι από τον χώρο της τεχνολογίας, αλλά από τον ευρύτερο χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Τα Γερμανικά Ταχυδρομεία (Deutsche Post/DHL) λανσάρισαν πρόσφατα (και, προφανώς, για λόγους μάρκετινγκ) την εφαρμογή Social Memories για το Facebook, ένα app το οποίο αντλεί όλα τα δεδομένα από το προφίλ του χρήστη και δημιουργεί, όχι ένα μουσείο αυτή τη φορά, αλλά ένα βιβλίο. Σύμφωνα με την παρουσίαση (αλλά και με τα δείγματα που είδαμε), το βιβλίο απεικονίζει με εικόνες και γραφήματα όλη τη δραστηριότητα του χρήστη και δη με αρκετά ευρηματικούς τρόπους, όμως αυτό που το κάνει πιο ενδιαφέρον είναι ότι έναντι 19€, μπορεί να φτάσει στα χέρια του ενδιαφερόμενου και ως πραγματικό, χάρτινο αντίτυπο.  Βεβαίως, όπως συμβαίνει και με το Museum of Me, το βασικό κίνητρο είναι η ματαιοδοξία του χρήστη, όμως τελικά, αυτό δεν ισχύει γενικά στα SNS;

DEUTSCHE POST,DHL,FACEBOOK APPLICATION,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home