Ανθρώπινο κέρλινγκ

Ανθρώπινο κέρλινγκ

Σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι το κέρλινγκ είναι ένα από τα πιο αστεία (τουλάχιστον από άποψη θεάματος) αθλήματα που υπάρχουν. Και αυτή ακριβώς τη σύμπνοια, σκέφτηκε να εκμεταλλευθεί η Bic με την καινούρια της καμπάνια για το ξυραφάκι Flex 3. 

Η καμπάνια τρέχει στο YouTube και στο Facebook και αποτελείται από τη σχετική σελίδα, από ένα παιχνίδι και από ένα από τα πιο αστεία βίντεο που έχουμε δει τελευταία: το βίντεο υποτίθεται ότι παρουσιάζει έναν αγώνα κέρλινγκ στον οποίο τον ρόλο της «μπάλας» παίζει ένας καλοξυρισμένος (με BIC Flex 3, φυσικά) άνθρωπος. Γύρω από το βίντεο αυτό κινείται και όλο το concept της καμπάνιας, την οποία έφτιαξε η γαλλική εταιρεία Buzzman, υπεύθυνη μεταξύ άλλων και για το viral video «A hunter shoots a bear» για λογαριασμό των διορθωτικών Tipp-Ex. Tο συγκεκριμένο βίντεο έχει πλέον ξεπεράσει τα 16 εκατομμύρια views και θεωρείται ένα από τα πιο πετυχημένα του YouTube.

 

Υποσημείωση: Δείτε παρακάτω το απολαυστικό βίντεο που έχει ανέβει στο YouTube

ONLINE MARKETING,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,ΚΕΡΛΙΝΓΚ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home