Vimodji: άνοιγμα εκτός ελληνικών συνόρων

Deasy @ 20.01.2021
Vimodji: άνοιγμα εκτός ελληνικών συνόρων

Το άνοιγμα εκτός των ελληνικών συνόρων θέλει να κάνει μέσα στο 2021 η ελληνική πλατφόρμα Vimodji, που προσφέρει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών.

Η πλατφόρμα του Vimodji, που πήρε ώθηση από την περυσινή της συνεργασία με το Viber, μετρά πλέον περισσότερους από 1,5 εκατ. χρήστες, κυρίως από την Ελλάδα, με το επόμενο βήμα να είναι η επέκταση σε διεθνείς αγορές όπως είναι αυτές των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ινδίας, των ΗΑΕ, και της Κίνας. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 50 εκατ. χρήστες μέσα στα επόμενα χρόνια» ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, διευθύνων σύμβουλος και συν-ιδρυτής του Vimodji, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.

Η μέχρι τώρα χρηματοδότηση αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ και προέρχεται κυρίως από angel επενδυτές. Ο επόμενος γύρος χρηματοδότησης βρίσκεται σε εξέλιξη και ο στόχος είναι η εταιρεία να σηκώσει τουλάχιστον 2 εκατομμύρια ευρώ. «Τα κεφάλαια αυτά θα μας επιτρέψουν να προωθήσουμε την παρουσία μας σε διεθνείς αγορές και να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας» ανέφερε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συν-ιδρύτρια του Vimodji. Το startup έχει γραφεία σε Αθήνα και Λονδίνο και στα άμεσα πλάνα είναι η απόκτηση παρουσίας στη Νέα Υόρκη, τη Μόσχα και το Ντουμπάι.

 

Τι είναι το Vimodji

Το Vimodji είναι μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ένας συνδυασμός του Youtube και του Giphy. Επίσης, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα brands να «παρεμβαίνουν» με ουσιαστικό και έξυπνο τρόπο στις συνομιλίες των χρηστών.

Το Vimodji είναι video με ήχο (μέσο όρο 12 δευτερολέπτων) που περιέχουν σκηνές από τον κόσμο του θεάματος και της μουσικής. Έχοντας το βασικό training dataset, το Vimodji, όπως σημείωσαν τα στελέχη του, “μαθαίνει” τη μηχανή (machine learning) να αναγνωρίζει συναισθήματα μέσα από κινούμενη εικόνα.

Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το www.vimodji.com και να επιλέξουν από τη λίστα των περισσότερων από 40.000 έτοιμων video clips που υπάρχουν διαθέσιμα και είναι κατηγοριοποιημένα με βάση τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Ο αριθμός των διαθέσιμων video clips αυξάνεται διαρκώς. Τα video clips μπορούν να διαμοιραστούν άμεσα σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες social media, ενώ υπάρχουν, ακόμη, εφαρμογές για iOS και Android.

Το Vimodji έχει προχωρήσει σε συνεργασία με το Viber, μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές επικοινωνίας, και το Fleksy, ένα εξαιρετικά γνωστό «εναλλακτικό» πληκτρολόγιο, προσφέροντας στους χρήστες τους τη δυνατότητα για να εκφράζουν με videos τα συναισθήματα και τις διαθέσεις τους. Επίσης, πρόσφατα ολοκληρώθηκε και η συμφωνία για την ένταξη στο Vimodji της διεθνούς video game πλατφόρμας Gamezop.

VIMODJI,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home