Ξεπέρασαν τα 358 εκατομμύρια οι επί πληρωμή συνδρομές σε μουσικές πλατφόρμες το 2019

Ξεπέρασαν τα 358 εκατομμύρια οι επί πληρωμή συνδρομές σε μουσικές πλατφόρμες το 2019

Εντυπωσιακή αύξηση κατέγραψαν οι συνδρομές σε μουσικές πλατφόρμες κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, με το Spotify να αποτελεί για μια ακόμα χρονιά τον αναμφισβήτητο ηγέτη της κατηγορίας, σε πολύ μεγάλη απόσταση από το δεύτερο παίκτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint Research, οι επί πληρωμή συνδρομές μέσα στο 2019 ξεπέρασαν τα 358 εκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 32% σε ετήσια βάση, με την εταιρεία ερευνών να διατηρεί την αισιοδοξία της ότι και την τρέχουσα χρονιά και παρά την οικονομική κρίση από την εξάπλωση του κορωνοϊού, η αγορά θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία. Βασικοί παράγοντες που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς είναι ο εμπλουτισμός του περιεχομένου των πλατφορμών με επιπλέον περιεχόμενο (π.χ. podcasts), όπως επίσης και οι προωθητικές ενέργειές τους σε αναπτυσσόμενες αγορές, με προσφορές τιμών και συνδυαστικά προϊόντα με τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

Το Spotify εξακολουθεί να καταλαμβάνει με άνεση την πρώτη θέση της αγοράς, με το μερίδιό του να είναι μεγαλύτερο από το 1/3 του συνόλου των συνδρομών, φθάνοντας το 35%. Λίγο χαμηλότερα, στο 31% κινήθηκε το μερίδιο της ευρωπαϊκής εφαρμογής streaming μουσικής ως προς τα έσοδα. Πάντως, η αύξηση των εσόδων του στη διάρκεια του 2019 έφθασε επίπεδα ρεκόρ, στα επίπεδα του 23%.

Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η υπηρεσία Apple Music, με το μερίδιο αγοράς ως προς τον αριθμό των συνδρομών να ανέρχεται το 19%. Ο αριθμός των συνδρομών της Apple Music στη διάρκεια του 2019 αυξήθηκε κατά 36%. Η επίδοση της μουσικής υπηρεσίας είναι ακόμα καλύτερη ως προς το μερίδιο των εσόδων της, το οποίο ανήλθε στο 24%. Την πρώτη τριάδα της κατάταξης συμπληρώνει η υπηρεσία Amazon Music, με το μερίδιό της ως προς τις συνδρομές να φθάνει το 15%, μεγαλύτερο κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2018.

Η σημασία των επί πληρωμή συνδρομών για τις μουσικές πλατφόρμες αναδεικνύεται και από τη συμβολή τους στα έσοδα, αφού αποτελούν το 80% του συνόλου των εσόδων, με το άλλο 20% να προέρχεται από διαφημίσεις και συνεργασίες με εταιρείες.

Η Conuterpoint Research εκτιμά ότι μέσα στο 2020 η αγορά θα διατηρήσει την θετική της πορεία, με ρυθμό ανάπτυξης +25% και φθάνοντας τα 450 εκατομμύρια συνδρομές.

SPOTIFY,APPLE MUSIC,ΜΟΥΣΙΚΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home