Τι και αν βρισκόμαστε στην εποχή των cloud υπηρεσιών αποθηκευτικού χώρου, οι χρήστες των smartphones θέλουν τελικά να αποθηκεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα στον αποθηκευτικό χώρο της συσκευής τους. Κάπως έτσι ο ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος αναδεικνύεται ως το πιο σημαντικό κριτήριο αγοράς ενός smartphone (με 52%), σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν οι ίδιοι οι καταναλωτές σε μελέτη που πραγματοποίησε η GfK.
Πολύ κοντά και με σχεδόν αντίστοιχα ποσοστά συναντάμε τη μπαταρία, με τους συμμετέχοντες στην έρευνα να τοποθετούν την αυτονομία στη δεύτερη θέση ως προς τα κριτήρια αγοράς, με ποσοστό 49%. Μετά τα δύο πρώτα κριτήρια, η ψαλίδα ανοίγει με το επόμενο, την οθόνη, που συναντάμε αρκετά πιο κάτω στην τρίτη θέση με ποσοστό 39%, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν οι δυνατότητες της κύριας κάμερας, οι οποίες καταλαμβάνουν την τέταρτη θέση, συγκεντρώνοντας την προτίμηση του 35% των ερωτηθέντων.
Πως όμως αυτά τα κριτήρια μεταφέρονται και στην πράξη, όταν δηλαδή ο καταναλωτής προχωράει στην απόκτηση της νέας του συσκευής. Τα στοιχεία της GfK μαρτυρούν μια σχετική συνέπεια από τον καταναλωτή, αφού οι πωλήσεις smartphones μέσα στο 2019 έδειξαν ότι:
- το 71% των πωλήσεων αφορούσε smartphone με οθόνη μεγαλύτερη των 6 ιντσών
- το 38% των πωλήσεων διέθετε μπαταρία μεγαλύτερη των 4000mAh
- το 37% των πωλήσεων διέθετε αποθηκευτικό χώρο μεγαλύτερο των 128GB
- το 26% των πωλήσεων διέθετε κάμερα ανάλυσης μεγαλύτερης των 20MP
Σχόλια