O αποθηκευτικός χώρος και η μπαταρία τα πιο σημαντικά κριτήρια αγοράς smartphone

Deasy @ 26.02.2020
O αποθηκευτικός χώρος και η μπαταρία τα πιο σημαντικά κριτήρια αγοράς smartphone

Τι και αν βρισκόμαστε στην εποχή των cloud υπηρεσιών αποθηκευτικού χώρου, οι χρήστες των smartphones θέλουν τελικά να αποθηκεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα στον αποθηκευτικό χώρο της συσκευής τους. Κάπως έτσι ο ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος αναδεικνύεται ως το πιο σημαντικό κριτήριο αγοράς ενός smartphone (με 52%), σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν οι ίδιοι οι καταναλωτές σε μελέτη που πραγματοποίησε η GfK.

Πολύ κοντά και με σχεδόν αντίστοιχα ποσοστά συναντάμε τη μπαταρία, με τους συμμετέχοντες στην έρευνα να τοποθετούν την αυτονομία στη δεύτερη θέση ως προς τα κριτήρια αγοράς, με ποσοστό 49%. Μετά τα δύο πρώτα κριτήρια, η ψαλίδα ανοίγει με το επόμενο, την οθόνη, που συναντάμε αρκετά πιο κάτω στην τρίτη θέση με ποσοστό 39%, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν οι δυνατότητες της κύριας κάμερας, οι οποίες καταλαμβάνουν την τέταρτη θέση, συγκεντρώνοντας την προτίμηση του 35% των ερωτηθέντων.

Πως όμως αυτά τα κριτήρια μεταφέρονται και στην πράξη, όταν δηλαδή ο καταναλωτής προχωράει στην απόκτηση της νέας του συσκευής. Τα στοιχεία της GfK μαρτυρούν μια σχετική συνέπεια από τον καταναλωτή, αφού οι πωλήσεις smartphones μέσα στο 2019 έδειξαν ότι:

-          το 71% των πωλήσεων αφορούσε smartphone με οθόνη μεγαλύτερη των 6 ιντσών

-          το  38% των πωλήσεων διέθετε μπαταρία μεγαλύτερη των 4000mAh

-          το 37% των πωλήσεων διέθετε αποθηκευτικό χώρο μεγαλύτερο των 128GB

-          το 26% των πωλήσεων διέθετε κάμερα ανάλυσης μεγαλύτερης των 20MP

SMARTPHONES,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home