Πρωτοβουλία από Facebook και Google για τις ψευδείς ειδήσεις στη Γαλλία

Deasy @ 06.02.2017
Πρωτοβουλία από Facebook και Google για τις ψευδείς ειδήσεις στη Γαλλία

Είκοσι ημέρες πριν το Facebook είχε ανακοινώσει τη λήψη μέτρων που θα έχουν ως στόχο να μετριάσουν το φαινόμενο της διασποράς ψευδών ειδήσεων μέσα από το δίκτυό του στη Γερμανία καθώς στη χώρα ξεκινούσε προεκλογική περίοδος.

Τώρα, η ίδια εταιρεία μαζί με τη Google αλλά και ειδησεογραφικούς οργανισμούς ξεκινούν μια αντίστοιχη πρωτοβουλία και στη Γαλλία, η οποία έχει επίσης μπει στην δική της προεκλογική περίοδο για την εκλογή Προέδρου. Μεταξύ των ειδησεογραφικών οργανισμών περιλαμβάνονται οι Agence France-Presse, BFM TV,  αλλά και οι εφημερίδες L'Express και Le Monde. Στόχος όλων των παραπάνω εταιρειών είναι να διασφαλίσουν ότι δεν εμφανιστούν ψευδείς ειδήσεις στις πλατφόρμες τους.

Όπως φαίνεται λοιπόν το «πάθημα» των αμερικάνικων εκλογών, στις οποίες το φαινόμενο της εμφάνισης ψευδών ειδήσεων είχε έντονη έξαρση έγινε μάθημα και οι εμπλεκόμενοι προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι δεν θα έχει την ίδια ένταση στις πολιτικές εξελίξεις άλλων κρατών.

Λεπτομέρειες για τον τρόπο εφαρμογής της πρωτοβουλίας δεν έγιναν γνωστές, ωστόσο με βάση τη λογική αυτό θα γίνει αντίστοιχα με ότι έχει ανακοινωθεί για τη Γερμανία. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να σηματοδοτούν μια είδηση ως ψεύτικη, με το Facebook ή τη Google να προχωρoύν ακολούθως στην επισήμανσή της ως αμφισβητούμενη. Η «είδηση» θα αποστέλλεται για έλεγχο, που ενδεχομένως να πραγματοποιείται από τα ειδησεογραφικά πρακτορεία και αν κριθεί ως αναξιόπιστη θα υποβαθμίζεται η προτεραιότητά της στον αλγόριθμο του News Feed ή των αναζητήσεων, ώστε να εμφανίζεται σε όσο το δυνατό λιγότερους χρήστες.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΕΚΛΟΓΕΣ,ΓΑΛΛΙΑ,GOOGLE,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home