Τέλμα (;) για την Twitter

Τέλμα (;) για την Twitter

Μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελαν να ακούσουν οι επενδυτές (ή τα ίδια τα στελέχη της εταιρείας αν κα το πιθανότερο είναι ότι τα τελευταία μάλλον έχουν ήδη τα σχετικά στοιχεία) όμως οι τελευταίοι αριθμοί από το eMarketer σχετικά με το μικρό γαλάζιο πουλί και το μέλλον του στο τοπίο του Δικτύου γενικότερα και των social media ειδικότερα έρχονται σε οξεία αντίθεση με ό,τι είχαμε στο νου μας ως τώρα. Και αφήνουν, ίσως, περιθώριο για προβληματισμούς σχετικά με το πώς σκεφτόμαστε και αξιολογούμε την ανάπτυξη στο Internet, τόσο ως αγορά όσο και ως διείσδυση στην κοινωνία.

Αν οι αριθμοί του eMarketer αποδειχθούν σωστοί –και αυτό θα το δείξει μόνο το μέλλον- εντός της επόμενης τετραετίας, οι χρήστες του Twitter θα έχουν σταθεροποιηθεί στα 386 εκατομμύρια, αριθμός αν και διόλου ευκαταφρόνητος, πάντως πολύ μικρότερος από το ένα δις που εκτιμούσαν πολλοί. Iδιαίτερα όσοι σκέφτονταν (κυρίως με συμπάθεια) το δημοφιλές microblog σαν έναν αντίλογο στο Facebook. Το Facebook πιθανότατα θα βρει κάποιον άξιο αντίπαλο και κατά πάσα πιθανότητα θα χάσει ένα μέρος από τη χρηστική του βάση, όμως αυτό μάλλον δε θα προέλθει από το Twitter.

Σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις, για την ανάπτυξή του δικτύου της ως τα περίπου 400 αυτά εκατομμύρια, η οκτάχρονη εταιρεία από το Σαν Φρανσίσκο θα πρέπει να κοιτάξει ανατολικά (ή μάλλον δυτικά) και νότια δηλαδή προς την Ασία,  τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική καθώς οι μεγάλες της αγορές (κυρίως οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία) μοιάζουν να έχουν φτάσει σε σημείο κορεσμού. Και παράλληλα να βάλλονται πλέον και από άλλες εταιρείες που αφενός παρέχουν περισσότερες υπηρεσίες και αφετέρου, καινούριες γαρ, παρουσιάζονται σαν πιο «σέξι».

Ο προβληματισμός ωστόσο είναι: αξίζει όντως τον κόπο ο Ντικ Κόστολο και το επιτελείο του να χάσουν τον ύπνο τους; Σίγουρα υπάρχει το θέμα των προσδοκιών της Γουόλ Στριτ και της γενικότερης εικόνας του «Citius, Altius, Fortius» που έχει εξελιχθεί σε μάντρα της αγοράς τεχνολογίας (και σε ελπίδα του καπιταλισμού γενικότερα) όμως οι κινήσεις της εταιρείας προς τη διαφήμιση και το συσχετισμό με την τηλεόραση καθώς και οι συνεχείς κρούσεις της προς τις νέες αγορές ενδέχεται να ανατρέψουν τις εκτιμήσεις του eMarketer. Και ακόμα και αν κάτι τέτοιο δε συμβεί (ή δε συμβεί στην έκταση που θα ήθελαν οι επενδυτές), 400 εκατομμύρια χρήστες δεν είναι μικρό πράγμα, όσους χρήστες κι αν έχει το Μεγάλο Μπλε Δίκτυο∙ σε τελική ανάλυση, ποιος είπε ότι όλη η αγορά πρέπει να κινείται με στόχο την αποκαθήλωση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ;

 

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home