Google-Amazon: The Final Countdown

Google-Amazon: The Final Countdown

Διαβάζοντας την εξαιρετική ανάλυση του Reuters για τη μεγάλη σύγκρουση μεταξύ Google και Amazon που κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε μέσα στο 2013 υπήρξαν πολλά σημεία που συνειδητοποίησα ότι κουνούσα το κεφάλι μου καταφατικά, αναγνωρίζοντας και στον εαυτό μου ορισμένες από τις χρηστικές συμπεριφορές που έχουν φέρει τις δύο εταιρείες αντιμέτωπες.

Η πιο χαρακτηριστική από αυτές είναι η χρήση του μεγάλου καταστήματος σαν μια έμμεση μηχανή αναζήτησης: κάθε φορά που θέλω να αναζητήσω την τιμή ενός προϊόντος, κάποια τεχνικά του χαρακτηριστικά και τη διαθεσιμότητά του, αντί να το κάνω ψάχνοντας για "προϊόν + αγορά" στην
Google, ανακαλύπτω ότι είναι πιο εύκολο να πάω στο Amazon και να δώσω την ονομασία του.

Το ότι η Amazon έχει καταφέρει να καθιερωθεί στη συνείδηση των χρηστών όπως εγώ και εκατομμύρια ακόμα σαν "το μαγαζί που έχει τα πάντα" είναι από μόνο του ένα επίτευγμα. Αυτό όμως που την κάνει άμεσα ανταγωνιστική στην Google, είναι ότι αυτό το επίτευγμα συνοδεύεται και από πολύ καλύτερα έσοδα από τη διαφήμιση, τον κύριο πόρο εισοδήματος της μηχανής αναζήτησης. Και αυτό είναι κάτι που το Μάουντεν Βιού δεν πρόκειται να αφήσει να περάσει έτσι* ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη ότι πλέον στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίττας έχουν μπει και άλλοι παίκτες (και βεβαίως εννοώ τα SNS) οι οποίοι αποτελούν μια κατηγορία από μόνοι τους.

Η αντιπαλότητα μεταξύ των δύο εταιρειών φαίνεται σχεδόν σε κάθε τους δράση: σε ό,τι σχετίζεται με το cloud computing, σε ό,τι σχετίζεται με τις φορητές συσκευές και, τελευταία στη δραστηριοποίηση της Google με το θέμα της διανομής αγαθών (μέσω της εξαγοράς της BufferBox, η οποία ειδικεύεται στην ενοικίαση ταχυδρομικών θυρίδων). Όμως σύμφωνα με την ανάλυση του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου, ο Τζεφ Μπέζος προετοιμάζεται για την αναμέτρηση σχεδόν από τότε που ξεκίνησε η Google και, για την ακρίβεια, από τότε που συνειδητοποίησε ότι το δίδυμο Πέιτζ-Μολ στόχευε σε κάτι μεγαλύτερο από το απλό σερβίρισμα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Και καθώς η κορυφή της πυραμίδας της αγοράς του Internet στενεύει όλο και περισσότερο, ίσως όντως η μεγάλη μάχη να γίνει εντός των επόμενων
μηνών!

 

ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ,CLOUD COMPUTING,GOOGLE,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home