Uroborus. Μια διαφορετική ανασκόπηση (part I?)

This is not a love Song...

Uroborus @ 23.12.2009
Uroborus. Μια διαφορετική ανασκόπηση (part I?)

Χριστούγεννα αδέρφια. Από τον Αύγουστο το περιμένουμε οι ερίφηδες. Με το που βγάλαμε τα παρεό μας (όσοι τα φοράγαμε), αρχίσαμε την αναζήτηση για το Δεκέμβρη καθώς -όπως θέλω να πιστεύω όλοι γνωρίζουμε- είναι και ο μόνος τρόπος για να παλέψουμε τη μεγάλη επιστροφή. Και την παλέψαμε. Όχι πως κερδίσαμε, αλλά τουλάχιστον δεν πέσαμε αμαχητί - εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις που θα σχολιάσει στο μέλλον ο Δοκησίσοφος που λατρεύει τις πικάντικες λεπτομέρειες (και το Οσομπούκο).

Ας είναι όμως. Μην αρχίσουμε χρονιάρες μέρες να σκεφτόμαστε το Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη και -ακόμα χειρότερα- το Νοέμβρη που πέρασαν γιατί θα λυγίσουμε. Δηλαδή θα τους πιάσουμε κι αυτούς, αλλά θα πιάσουμε πρώτα το Γενάρη και το Φλεβάρη και το Μάρτη και ότι άλλο μεσολάβησε. Γιατί, για το συντάκτη που σέβεται τον εαυτό του, τις μέρες τούτες υπάρχει μόνο ένας δρόμος. Η ανασκόπηση. Γι αυτόν φυσικά που τον παρα-σέβεται (τον εαυτό του πάντα) υπάρχει και ο ανασκολοπισμός, αλλά εμείς όπως μάλλον έχετε αντιληφθεί είμαστε fans του Douglas Adams και ουχί του Κόμη από τη Ρουμανία. Για το λόγο αυτό, θα ανασκοπήσουμε με μία ελαφρά έως και βαρέα παλαιοροκάδικη διάθεση. Θα αφιερώσουμε επτά κλασικά ή όχι τόσο κλασικά αλλά σαφώς μουσικά αριστουργήματα στις 7 καλύτερες στιγμές της Internet-ικής χρονιάς που πέρασε και 1-2 για ξεκάρφωτα γεγονότα που μας σημάδεψαν - χωρίς απαραίτητα να εξηγήσουμε γιατί.

Ένα Top - κάτι, σε πείσμα των Top 10 και Top 5, που δικτακτορικά στοιχειώνουν την μπάντα των FM. Και αν κάτι παραλείψαμε -δεν χωράνε και όλα-δεν σκιαζόμαστε. Έχουμε εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη. Πόσο μάλλον στο Internet.

1. Money. Flying Lizards

Με λάγνα underground φωνή. Γιατί το είπε η Microsoft και τα σκυλιά δεμένα. To 57% των Ελλήνων θα αγοράσει online τις γιορτές! Και εγώ αδέρφια το υπόσχομαι. Φέτος θα τρώω μόνο φινόκιο και θα πίνω λικέρ μέντας.

2. Brand New Cadillac. The Clash

Για τα brands που οι marketers επιμένουν να τα λένε μπράντες και τα ίδια επιμένουν σε Social επικοινωνιακές πολιτικές χωρίς να είναι και σίγουρα ότι τους «πάνε».  

3. Murder in the Graveyard. Phychobilly

Για «Το Αμερικανικό Ταξίδι Θανάτου του James Ellroy  και τη βαθιά σχέση του με το ελληνικό web (έστω και αν δεν θα το μάθε ποτέ). Αντιγράφω για να καταλάβετε καλύτερα. "Η νοσταλγία που παράγει η μαζική αγορά σε κάνει να κολλάς σ' ένα παρελθόν που δεν υπήρξε ποτέ. Η αγιογραφία καθαγιάζει απατεώνες πολιτικούς και αντιλαμβάνεται τα κόλπα τους σαν στιγμές μεγάλης ηθικής βαρύτητας". Τι μου θυμίζει να δεις...

4. Ramones - pet cemetery

Για το  iPhone, τα Apps του και τους developers τους. Εκτός του ότι τα γουστάρουμε και παίζουμε όλη την ημέρα, δίνει και την ευκαιρία σε αυθεντικά ταλέντα να δείξουν τι μπορείς να φτιάξεις άμα έχεις κέφι και δεν έχεις κάψει τον εγκέφαλό σου σε καμιά πολυεθνική περιμένοντας να γίνεις Director. Απάνω τους παιδιά.

5. Depeche Mode και Route 66

Για πάρτυ μας και για το πάρτυ που θα κάνουμε αύριο το βράδι. Γιατί μαζέψαμε κόσμο και ντουνιά να γράφει και γουστάρουν πολύ όλοι τους. Όταν γίνουμε πλούσιοι και διάσημοι σκεφτόμαστε σοβαρά να αρχίσουμε και  να τους πληρώνουμε. Αλλά αυτό εξαρτάται από το νο 9 που βρίσκεται στο τέλος της λίστας.        

6. Peter Gabriel και το Shock the Monkey

Γιατί καταφέραμε μεσούσης της κρίσης να βγάζουμε 2 καινούρια έντυπα και 44 καινούρια media sites, σε μία χώρα που έχει ήδη 13 αθλητικές εφημερίδες και 7 περιοδικά για TV.

7. Rolling Stones - Mothers Little Helper 

Για το Twitter ρε γαμώτο. Γιατί κάτι μου λέει πως ίσα που το προλαβαίνουμε πριν γίνει πίνακας ανακοινώσεων για μπράντες που θα επικοινωνούν αξίες σε 140 χαρακτήρες και για RT που θα βγάζουν υποχρεώσεις και κουμπαριλίκια. Ναι... και εμείς θα πρέπει σιγά - σιγά να βρούμε άλλη παραλία.

8. Dead_Can_Dance. Το Saltarello

Για το Google Wave που δεν το κατάλαβε κανείς και ας είναι έτοιμο για όλα. Τα παλιόπαιδα οι Influencers ακόμα  το ψάχνουν, οι opinion leaders μοιράζουν προσκλήσεις, αλλά το ευρύ κοινό no compredo nada.

9. Billy Idol. Το Sweet 16

Για το spending στην online διαφήμιση που αρχίζει να θυμίζει 16χρονη σε περιπέτειες.  Θέλει να μεγαλώσει -και οι άλλοι θέλουν- αλλά δεν είναι και σίγουρη. Το χειρότερο είναι πως είναι και η μόνη μας ελπίδα...

 

ΥΓ1. Υπάρχουν σκέψεις και για το Part II - αλλά εκεί τα πράγματα θα είναι χειρότερα

ΥΓ2. Η στήλη βρήκε χορηγό για τις ανάγκες της ανασκόπησης. Εμείς βρήκαμε φωτογράφο για τις ανάγκες της φωτογράφησης και τα αποτελέσματα είναι ορατά...

ΥΓ3. Όποιος μας ρωτήσει θα απαντήσουμε με ερωτήσεις. Και αυτό είναι δέσμευση...

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home