Πέντε μήνες μετά την εξαγορά του από την αμερικανική Lyft, το Freenow προχωράει στην ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας, σηματοδοτώντας το νέο κεφάλαιο στην πορεία της εταιρείας και συστήνοντας το brand Lyft στο ευρωπαϊκό κοινό.
Οι χρήστες του Freenow μπορούν ήδη να δουν σταδιακές αλλαγές στο λογότυπο, τα χρώματα και τη συνολική οπτική ταυτότητα του Freenow. H φράση «by Lyft» προστέθηκε στο λογότυπο, ενώ η οπτική ταυτότητα του Freenow ανανεώθηκε για να δείχνει με σαφήνεια τις υπηρεσίες του.
Μερικά βασικά χαρακτηριστικά της ανανέωσης του Freenow brand περιλαμβάνουν:
- Το λογότυπο του Freenow εξελίχθηκε, διατηρώντας το υπάρχον λεκτικό σήμα αλλά με πιο εκλεπτυσμένες και σύγχρονες γεωμετρίες και πεζά γράμματα. Το νέο εικονίδιο αφηγείται οπτικά τη βαθιά σύνδεση του Freenow με το οδικό δίκτυο της πόλης και συμβολίζει το απρόσκοπτο ταξίδι από το σημείο Α στο Β.
- Η χρωματική παλέτα αξιοποιεί το χαρακτηριστικό κόκκινο της πλατφόρμας, ενώ προσθέτει πιο απαλά χρώματα για να διατηρεί την επωνυμία φρέσκια και φιλική προς τον χρήστη.
- Οι νέες εικόνες αναδεικνύουν την ανθρώπινη σύνδεση και αντικατοπτρίζουν την πελατοκεντρική προσέγγιση της Freenow. Παράλληλα, η ενσωμάτωση περισσότερης φωτογραφίας στις επικοινωνίες ενισχύει τη σχέση με τους χρήστες.
- Νέο, «πιο ζεστό» tone of voice: ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση της πλατφόρμας στα ταξί, προβάλλοντας φροντίδα, σαφήνεια και σιγουριά στην εμπειρία των χρηστών.
To Freenow θα εφαρμόσει το νέο brand σε όλα τα κανάλια του, από την εφαρμογή και το website μέχρι τη διαφήμιση, καθώς και τα αυτοκόλλητα στα ταξί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι υπηρεσίες του Freenow by Lyft είναι διαθέσιμες σε περισσότερες από 180 πόλεις σε όλη την Ευρώπη.
Σχόλια