4 (ψηφιακοί) γάμοι και μια κηδεία

Καλησπέρα ταλαίπωρη αναγνώστρια και βιοποριστή αναγνώστη μου,

Fotis Anton @ 02.06.2010
4 (ψηφιακοί) γάμοι και μια κηδεία

Δεν αποτελεί πρόβλημα σύνθετο, σαν τον μεγάλο επιταχυντή αδρονείων του CERN, η διαπίστωση ότι...  χάθηκα. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ποίκιλες δικαιολογίες. Επαγγελματικά ταξίδια, κατάρριψη ρεκόρ Guiness,  διεθνείς καταστάσεις, εσωτερικά προβλήματα, μεταπολίτευση, μικροαστική νοοτροπία,  θηριώδης ιμπεριλιαστική κακουργία και άλλες λέξεις , που έτσι και τις συνεχίσω, θα καταλάβεις ότι όλη την μέρα διαβάζω το Ρεσάλτο. Όχι το πειρατικό, το άλλο.

Σκέφτηκα λοιπόν, να μην ξεφύγω από το ιντερνετομαρκετίστικο ύφος της στήλης μου, και να ασχοληθώ μόνο με θέματα που άπτονται της κακόβουλης και εμπαθούς κριτικής μου. Έτσι, βλέποντας μια τρομακτική όρεξη για νέες δουλειές και για φρεσκαρίσματα στο Ελληνικό διαδίκτυο, αποφάσισα ότι το θέμα μου κλείδωσε. Θα κάτσω και θα σχολιάσω σαν απλός χρήστης του Internet, που το deasy του δανείζει λίγο χώρο για να γράφει, κάποιες σκέψεις για νέα projects που είδα.

Τι είδα λοιπόν;

Είδα tsoonami, είδα Getitnow, είδα In.gr, είδα woop, είδα tlife.. Και τι δεν είδα, δηλαδή;

Η’ μάλλον, ομολογώ ότι κάτι δεν είδα. Δεν είδα Design, που να με εντυπωσιάσει.  Και σε αυτό, συμφωνεί και ο φίλος μου, ο Porcupine, που δεν λες ότι του λείπει η αισθητική στο Design.

Ας τα πιάσουμε λοιπόν, ένα-ένα, και εγώ θα γράφω ότι μου αρέσει, και εσύ θα συμφωνείς μαζί μου, γιατί η δημοκρατία είναι κάτι σχετικό, και αυτή η στήλη δεν είναι διεθνή χωρικά ύδατα.

Το Tsoonami το είδες, και αμέσως θυμήθηκες το ηρωικό SnowBall. Έτσι δεν είναι; Αρχικά σκέφτηκες, ότι θα αποτύχει, αλλά μην αμελείς ότι σε ένα κόσμο που ζει όλη την μέρα στα social media, και το μόνο ανθρώπινο που κάνει, είναι να κοιμάται  το βράδυ στο κρεβάτι του, ένα site που δίνει μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, είναι πάντα χρήσιμο.

Το design του μου αρέσει. Δεν θα γίνω κακός. Τι μου λείπει όμως, για να το αποθεώσω; Δεν έχει πολλές προσφορές, για να μπορώ και εγώ να βρω κάτι που μου αρέσει και να το μοιραστώ. Και δεν έχει widgetάκια για να το προβάλλω και στο blog μου. Βάλτα, ρε Λούη. Άντε, καμάρι μου.

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή είμαι και άριστα εκπαιδευμένος Digital Guru, σας πρότεινω να δέσετε πάνω στην πλατφόρμα και το SpamSquare, για να δίνετε προσφορές και σε όσους κάνουν tsoonamiμε τα check-ins. Ας είναι το Tsoonami ο πρώτος που θα κάνει την αρχή, για την σωστή χρήση αυτού του εργαλείου.

Εννοείται ότι και το Getitnow το είδες.

Και σίγουρα γέλασες φθονερά, όταν σκέφτηκες την ατάκα που μας υποσχέθηκαν τα παιδιά, για το ‘Ελληνικό Amazon’… Πιο πολύ για ‘Ελληνικό Nile’ μοιάζει. Πλυμμήρισαν οι προσπάθειες. Πνίγηκαν οι προσδοκίες. Και άλλες ανόητες χαριτομενιές.

Θα στο κάνω πενηνταράκια. Αν και κακόψυχος, δεν μου αρέσει το μαύρο. Πόσο μάλλον, στο Internet. Εκτός, αν η λογική του μαύρου background αποσκοπεί στην λογική εξοικονόμισης ενέργειας. Το τιτανοτεράστιο box με τις προσφορές, όπως καταλαβαίνεις δεν φαίνεται σωστά στους χρήστες που έχουν netbooks, παρά το γεγονός ότι τους τα πουλάς με μόνο 229 ευρώ. Στο ίδιο netbook, μην δοκιμάσεις  βέβαια, να κάνεις το λάθος των scrolls (πάνω-κάτω). Το moving menu θα σου κάνει τα νεύρα τσατάλια. Απλά χοροπηδάει, γιατί δεν χωράει στην οθόνη!

Θες να σου πω και άλλα πράγματα, που σαν ένα απλό χρήστη, δεν μου κάθονται καλά; Δεν βλέπω τον τεράστιο όγκο αγαθών, στην κεντρική,  για να ενθουσιαστώ. Να μπω , ρε παιδί μου και να βροντοφωνάξω... ‘Ουάου. Θα κάνει πάρτυ η Visa μου’.  2-3 προϊόντα πάνω, και άλλα τόσα κάτω.  Και εννοείται πουθενά, στην κεντρική σελίδα η γνώμη (ή έστω ένα link) των 3 ειδικών, που με τόσο κόπο, προσπαθήσαμε να προβάλλουμε στην αρχή.

Τα κάνω σούμα και πηδάω στο επόμενο.  Το Πλαίσιο με πείθει να αγοράσω. Το eshop το ίδιο. Το Getitnow δυστυχώς, μου είναι αδιάφορο, με την παρούσα μορφή.

Είδα και Woop. Δεν θα μπορούσα να μην το δω. Όταν βλέπω διαφήμιση στην τηλεόραση να λέει το ‘Απόλυτο αθλητικό site’, πως μπορώ να μην το δω; Αφού ξέρεις την λατρεία μου για τα απόλυτα.

Τώρα, στην απόλυτη λογική του κειμενογράφου της διαφήμισης, το Woop μπορεί να είναι το ‘απόλυτο αθλητικό site’… Στην δική μου λογική , το Woop είναι από-λιτό εώς μέτριο. Άποψη δεν έχει (αρθρογραφία). Πίνακες, αριθμούς, και στατιστικούς πίνακες δεν έχει. Αθλητικά παιχνίδια ή διαγωνισμούς δεν έχει. Αφιερώματα και ειδικές αθλητικές εκδόσεις δεν έχει... 

Μισό λεπτό. Να πιω μια γουλίτσα Batida de Coco, να συνέλθω....

Το όνομα,  τι σχέση με τον αθλητισμό; Και πως είναι το πραγματικό του όνομα; ... Γουπ (αγγλικό w) ή βουπ (γερμανικό w);

Δεν συνεχίζω άλλο... Γιατί μόλις συνειδητοποίησα ότι woop κάνει και ο θόρυβος του μαστιγίου. Και δεν ξέρω ποιος μαστιγώνει ποιον.

In.gr;

Ε, ναι λοιπόν... In.gr!

Πρωτοξεκίνησα να διαβάζω In, όταν είχα μαλλιά και ήμουν αδύνατος. Είδα μια μικρή αλλαγή σε κάτι χρωματάκια κάποια στιγμή, αλλά πάντα ήξερα σε ποιο σημείο θα βρω τον μεταφραστή-λεξικό (κάτω-κάτω δεξιά), και το λατρευτό  In Διαδίκτυο.

Μεγάλωσα, παντρεύτηκα, έκανα παιδιά και τώρα που έγινα παππούς πρόλαβα να δω και την Version 2. Τουλάχιστον εγώ πρόλαβα. Ο αείμνηστος όχι.

Δεν σου κρύβω ότι δεν με ενθουσιάζουν τα χρώματα. Θα το ήθελα λίγο πιο χρωματιστό και όχι τόσο λευκό. Αλλά, χίπις είμαι και μου αρέσουν τα χρώματα, και ο ΔΟΛ πάντα γουστάρει γαλακτερά τα sites του, οπότε πάω πάσο.

Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να βάλεις όλη αυτήν την πληροφορία που είχε το παλιό ΔΟΛ, στο καινούργιο... Είναι σαν να προσπαθείς να χωρέσεις την χοντρή ηλικιωμένη γυναίκα σου, σε εσώρουχα Victoria’s Secret 20χρονης ξανθιάς. Γίνεται; Από από ότι φαίνεται οι δυο ομάδες που δούλεψαν, το κατάφεραν. Μικροί Φουστάνοι.

Νομίζω ότι το νέο In.gr, είναι ακόμα με τις γάζες από την πλαστική. Μου φαίνεται λίγο άσχημο, γιατί είχα συνηθίσει το παλιό.. Όταν όμως, θα στρώσει, και θα φανούν οι γοητευτικές του καμπύλες, θα το λατρέψουμε πάλι, όπως παλιά... Αρκεί, να μην ξεχνάει, ότι σέξυ γυναίκα είναι αυτή που αλλάζει συνέχεια σέξυ φορέματα, και όχι αυτή που αλλάζει φόρεμα, μια φορά στα 12 χρόνια.

Τελευταίο και καλύτερο για σήμερα.

Tlife..

To είδες; Αν ναι, καλά να πάθεις. Αν δεν το έχεις, δει, δεν χάνεις και πολλά. Ένα site της Τατιάνας είναι, γεμάτο με bling και τατιανιές. Δεν θα προτιμούσες να δεις κάτι πολύ πιο ποιοτικό;  (κάνε κλικ. Δες το, και αν δεν σου άρεσε, τότε θα μπαίνω κάθε μέρα στο tlife).

Σαφώς και υπήρξαν πολλές ακόμα δουλειές, που είδαμε τις τελευταίες μέρες. Δεν ανακαλώ κάποια άλλη συγκεκριμένη στο μυαλό μου, εκτός από μια, που στην φυλούσα για το τέλος.

Το GoCar.gr

Αυτό το υπέροχο site, που περιλαμβάνει τα πάντα για το αυτοκίνητο, είναι γρήγορο, ελαφρύ, καλοσχεδιασμένο, έξυπνο, σωστά δοδημένο, χρηστικό, πρακτικό, ενημερωμένο, χρήσιμο, στυλιστικό, έγκαιρο και εννοείται, έγκυρο. Όλα αυτά με μια λέξη; Το ΑΠΟΛΥΤΟ site για το αυτοκίνητο.

Ελπίζω, η γεμάτη υποκειμενικότητα άποψη μου για το GoCar.gr, να μην σε έχει πείσει ακόμα, για το πόσο απαραίτητο είναι αυτό το site στην ζωή σου, ούτως ώστε να το επισκέπτεσαι κάθε μέρα, μέχρι να πειστείς.

Υ.γ.1: Όλες οι απόψεις είναι καθαρά προσωπικές και εννοείται ότι δεν εκφράζουν το Deasy. Αν λοιπόν, σε ενόχλησε κάτι από αυτά που έγραψα, υπάρχουν δυο τρόποι να σου φύγει η πικρίλα. Μου στέλνεις email με τα επιχειρήματα σου και αν με πείσεις, ανακαλώ, ή εφαρμόζεις ότι σου λέω, και γίνεσαι καλύτερος. Απλά πράγματα! :op

Υ.γ.2: Στην Αγγλία, το βάφτιζαν με ελληνική λέξη. ‘Plagiarism’… Όταν αντέγραφες χωρίς να αναφέρειςτην πηγή. Στην Ελλάδα, το βαφτίσαμε με αγγλική λέξη... ‘Trend’.  Trend είναι λοιπόν, να βρίσκεις τα hashtags, να τα συγκεντρώνεις και να φτιάχνεις ένα εύκολο κείμενο. Ενώ, εμείς οι deasαίοι είμαστε οι ανόητοι, που γράφουμε και το όνομα του twitterer. Just to set things straight.

Y.γ.3:  Ονομάζεται Θοδωρής Τσεκούρας. Κατά πάσα πιθανότητα, τον γνωρίζεις, γιατί δουλεύει στην Leo, ενώ σίγουρα τον έχεις λατρέψει στις διαφημίσεις του 11888. Απλά, δηλώνω επίσημα, ότι για εμένα ο Θοδωρής έχει το καλύτερο timeline που έχω δει στο twitter, και είναι ο άνθρωπος πίσω από μια ατάκα, που θα γράψει ιστορία, στην slang του Ελληνικού έθνους... Μετά λοιπόν το ‘Άντε Γειά’ του Τσουκαλά, και το ‘τα Πάντα Όλα’ του Αλέφαντου, να θυμάστε όλοι ότι το ‘Τυχαίο; Δεν νομίζω’ είναι του Θόδωρα. Ποιος διαφωνεί ότι πάνω του, θα μπορούσαν να χτιστούν φανταστικά virals;

Υ.γ.4: Για να μην μπερδευόμαστε. Ο αριθμολόγος του ΟΤΕ είναι καλός, αλλά όταν μιλάμε για πραγματική αριθμολαγνεία, ο γκουρού είναι ένας, και είναι δικός μας. Παπαγγελής.


TSOONAMI,GOCAR.GR,.GR DOMAIN,WOOP,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home