Ιαπωνικό τσουνάμι

Deasy @ 14.03.2011
Ιαπωνικό τσουνάμι

Είναι λίγο δύσκολο να γράψεις για τεχνολογία όταν βλέπεις στο YouTube και τις υπόλοιπες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης τις φοβερές σκηνές από την καταστροφή στις ανατολικές ακτές της Ιαπωνίας. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό να συνειδητοποιείς πόσο απροστάτευτος είναι ο άνθρωπος μπροστά στις δυνάμεις της φύσης. Ακόμα και αν μιλάμε για μία προηγμένη τεχνολογικά χώρα όπως η Ιαπωνία, που έχει μάθει να ζει με τους σεισμούς.

Το Internet έδειξε, πάντως, για μία ακόμη φορά πόσο μπορεί να συνεισφέρει. Twitter και Facebook είναι βασικά μέσα για τον εντοπισμό συγγενών, ενώ ο περισσότερος κόσμος ενημερώνεται μέσω web sites για τις εξελίξεις. Και, φυσικά, το YouTube έχει κυριολεκτικά “ανάψει” με τα video που δείχνουν τη δύναμη της φύσης.

Ο σεισμός της Ιαπωνίας επισκίασε, όπως είναι προφανές, την έναρξη της εμπορικής διάθεσης του iPad 2, το οποίο πλησίασε το μισό εκατομμύριο πωλήσεις το πρώτο σαββατοκύριακό του στα ράφια των καταστημάτων. Πάντως, στο βιβλίο Γκίνες μπήκε το Kinect της Microsoft που έφθασε μέσα σε χρόνο ρεκόρ τα 10 εκατ. πωλήσεις, μία πολύ εντυπωσιακή είδηση που δεν πήρε τη δημοσιότητα που θα περίμενε κάποιος.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, πάντως, πολλά βλέμματα συγκέντρωσε και η παρουσίαση της στρατηγικής του Twitter που δεν θέλει επ’ ουδενί απ’ ότι φαίνεται να αφήσει στο παιχνίδι των εφαρμογών σε τρίτες εταιρείες. Το θέμα δεν είναι απλό και συνήθως όποιος προσπαθεί να περιορίσει τους ανεξάρτητους δημιουργούς λογισμικού την “πατάει”. Αλλά πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις... Προσέξτε ακόμη λίγο τη νέα έκδοση του Foursquare που περιλαμβάνει και προσφορές προς τους “δημάρχους” και τα μέλη της υπηρεσίας από διάφορα καταστήματα. Μάλιστα, προσφορές υπάρχουν και από ελληνικά καταστήματα που -λόγω κρίσης- δείχνουν αποφασισμένα να αξιοποιήσουν τα social media.

ΙΑΠΩΝΙΑ,TWITTER,FACEBOOK,IPAD,KINECT,FOURSQUARE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home