Σε εφαρμογή τα Instant Articles στο Facebook

Deasy @ 13.05.2015
Σε εφαρμογή τα Instant Articles στο Facebook

To Facebook επιβεβαίωσε τα σενάρια που το ήθελαν να παρουσιάζει εντός Μαϊου τα Instant Articles, θέτοντάς τα από σήμερα σε εφαρμογή. Τι είναι τα Instant Articles; Είναι η δυνατότητα που παρέχει σε online εκδότες να δημοσιεύουν του συνόλου του περιεχομένου ενός άρθρου τους στο Facebook, το οποίο πλέον θα εμφανίζεται με τη νέα μορφή του στο News Feed των χρηστών. Πρόκειται αναμφίβολα για μια μεγάλη αλλαγή στον τρόπο που φθάνει το ενημερωτικό περιεχόμενο στους χρήστες, με το Facebook πλέον να ασκεί ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο και επιρροή.

Τα Instant Articles υλοποιούνται στην εφαρμογή του Facebook για smartphones και στην πρώτη του φάση που ξεκινάει από σήμερα είναι διαθέσιμο για τους κατόχους iPhone. Οι συνεργασίες του μεγάλου μπλε δικτύου σ’ αυτή την φάση περιλαμβάνουν ηχηρά ονόματα από τον κλάδο των εκδόσεων: από τις ΗΠΑ έχουμε τους New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC και The Atlantic, από την Αγγλία το The Guardian και το BBC News και από τη Γερμανία το Spiegel και τη Bild.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, πίσω από τη νέα αυτή δυνατότητα του Facebook βρίσκονται οι άνθρωποι που δημιούργησαν την εφαρμογή Paper, η οποία έστω και αν δεν έχει ιδιαίτερη δημοτικότητα (θα παραμείνει σε λειτουργία) παρείχε το απαραίτητο feed back σχετικά με τις συνήθειες των χρηστών σε ενημερωτικό περιεχόμενο. Το ίδιο το Facebook κάνει λόγο ότι μέσω των Instant Articles μειώνεται δραματικά ο χρόνος στον οποίο αποκτά πρόσβαση στο περιεχόμενο ο χρήστης. Στη γνωστή του μορφή ο χρήστης πατάει στο link που του εμφανίζεται στο news feed και μεταφέρεται στον browser της συσκευής για να διαβάσει το άρθρο που τον ενδιαφέρει. Σύμφωνα με τα στοιχεία του δικτύου, ο μέσος χρόνος διάρκειας αυτής της διαδικασίας είναι οκτώ δευτερόλεπτα, ο οποίος πλέον (με τα Instant Articles) παρακάμπτεται, καθώς το περιεχόμενο τρέχει πάνω στην πλατφόρμα του Facebook και όχι στο site του εκάστοτε εκδότη.  

Αυτό βεβαίως σημαίνει ότι ο τελευταίος χάνει την ενδεχόμενη κίνηση του site του που του προσέφεραν οι δημοσιεύσεις στο Facebook με τον παραδοσιακό τρόπο. Το αντάλλαγμα του Facebook σ’ αυτό και στα ενδεχόμενα διαφυγόντα κέρδη των εκδοτών είναι η υπόσχεσή του να δώσει το 100% των διαφημιστικών εσόδων που θα προέλθουν από τα Instant Articles στους εκδότες. Μάλιστα, το Recode αναφέρει ότι αναμένεται να υπάρξει χώρος για διαφημιστικό banner 300x250 pixels στη σελίδα προβολής κάθε άρθρου, ενώ επιπλέον το Facebook θα παρέχει και όλα τα στατιστικά στοιχεία στους εκδότες σχετικά με την απόδοση κάθε άρθρου τους στα Instant Articles (ο εκδότης θα μπορεί μάλιστα να τα ενσωματώνει και στην πλατφόρμα του Google Analytics, όπου παρακολουθεί το σύνολο της κίνησης του site του). Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το Facebook θα παρέχει τα στοιχεία επισκεψιμότητας και στην ComScore (εταιρεία μετρήσεων στο Internet) έτσι ώστε να προσμετρούνται στα στοιχεία επισκεψιμότητας του κάθε site ξεχωριστά.

Τα πρώτα Instant Articles αναμένεται να εμφανιστούν σε μερικές ώρες στο news feed των χρηστών που διαθέτουν iPhone.

INSTANT ARTICLES,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home