Τρίτη και Τετάρτη οι καλύτερες μέρες της εβδομάδας για online αγορές

Deasy @ 30.05.2017
Τρίτη και Τετάρτη οι καλύτερες μέρες της εβδομάδας για online αγορές

Οι online αγορές έχουν εντελώς άλλες μέρες και ώρες αιχμής από τις πωλήσεις φυσικών καταστημάτων,  όπου συνήθως το Σάββατο υπάρχει το μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον. Στο περιβάλλον του Internet, το shopping δεν είναι συνήθεια του Σαββατοκύριακου, καθώς οι «πελάτες» περιηγούνται σε λιγότερες ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με τις καθημερινές. Σ’ αυτό το περιβάλλον είναι περισσότερο πιθανό οι χρήστες να κάνουν κλικ σε διαφημιστικά banner και να προβούν στην αγορά του προϊόντος που προωθείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής να καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της RTB House.

Όπως αναδεικνύουν τα στοιχεία της έρευνας που προέρχονται από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και  Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική (συνολικά 40), ο αριθμός των κλικ και τα ποσοστά μετατροπής αυξήθηκαν ιδιαιτέρως την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής, ενώ η κορύφωση των πωλήσεων παρατηρείται μεταξύ 2 - 4 μ.μ. και 8 - 11 μ.μ. Τα αποτελέσματα αυτά επισκιάζουν την χειρότερη ημέρα ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές, το Σάββατο, όπου οι αποφάσεις για αγορές (με βάση τα κλικ) μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων.

 Αντίστοιχες τάσεις αναδεικνύονται και στην Ελλάδα, όπου οι χρήστες πραγματοποιούν κλικ σε διαφημίσεις και ολοκληρώνουν μία αγορά περισσότερο την Τρίτη, με 30% μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής και 31% μεγαλύτερο αριθμό σε κλικ από ότι το Σάββατο (την ημέρα με τη λιγότερη κίνηση για αγορές). Η μεγαλύτερη δραστηριότητα παρατηρήθηκε μεταξύ 9 και 11 μ.μ. (24% των συνολικών μετατροπών).

Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από περισσότερες από 1.000 εκστρατείες που διεξήχθησαν με βάση την τεχνολογία διαφήμισης της RTB House, που επιτρέπει την αγορά και την πώληση μοναδικών προβολών διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προέρχονταν από εξατομικευμένα εργαλεία retargeting που αναπτύχθηκαν από την ίδια εταιρεία.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home