«Disrupt, Startup, ScaleUp»: δώρα ύψους 465.000 ευρώ στους νικητές

Deasy @ 28.11.2013
«Disrupt, Startup, ScaleUp»: δώρα ύψους 465.000 ευρώ στους νικητές

Πέντε ζωντανοί διαγωνισμοί, 14 νικητές, 50 νεοφυείς εταιρείες, 465.000 ευρώ σε δώρα, σημαντικοί ομιλητές από Ελλάδα και εξωτερικό και είκοσι θεματικά, πρακτικά εργαστήρια, σε δύο μέρες φιλοξένησε η εκδήλωση για τη νέα επιχειρηματικότητα «Disrupt, Startup, ScaleUP» που διοργάνωσαν οι Industry Disruptors – Game Changers (ID-GC), το προηγούμενο σαββατοκύριακο 23 & 24 Νοεμβρίου.

Μάλιστα, ο Thom Rhue, Αντιπρόεδρος του Kauffman Foundation κατάταξε την εκδήλωση ανάμεσα στις 5 καλύτερες από τις 140 χώρες που πραγματοποιείται η Παγκόσμια Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να στηριχθεί διεθνώς η προσπάθεια που κάνει η Ελλάδα και τα νέα παιδιά.

Οι διαγωνισμοί και οι νικητές

Συγκεκριμένα το Reinspiring Greece from the Youth UP, ο διαγωνισμός που δημιουργήθηκε από την εταιρία τροφίμων GAEA συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, την RSM International την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και τους ID-GC βράβευσε 8 νικητές με 200.000 ευρώ συν 200.000 ευρώ χαμηλότοκο δάνειο, καθώς και υπηρεσίες καθοδήγησης και υποστήριξης. Στην πρώτη θέση ισοβάθμησαν η Family Farm στοχεύει στην εξαγωγή στη Μ. Βρετανία προϊόντων εκλεκτής ποιότητας, όπως όσπρια και ρύζι με τον χαρακτηρισμό ΠΟΠ και η Radiki έχει ως αντικείμενο την πώληση χόρτων, ελαιολάδου, τραχανά και αποξηραμένων φρούτων εντός Ελλάδας, με στόχο την εξάπλωση της δραστηριότητάς τους στις διεθνείς αγορές.

Στην τρίτη θέση η «Chipples»- πατατάκια με βάση το ξινόμηλο & φρούτα σε ατομική συσκευασία. Στην τέταρτη ισοβάθμησαν οι  «Creative Bees» που εστιάζει στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων μελισσοκομικών προϊόντων και η «Golden Black»- μιας μικρής εξωστρεφούς παραγωγικής μονάδας, η οποία θα καλλιεργεί, μεταποιεί και θα τροφοδοτεί με συσκευασμένη και επώνυμη βιολογική Κορινθιακή σταφίδα “Σκιάς”, τα καλύτερα σημεία πώλησης του πλανήτη. Στην έκτη θέση η «daphnis & cloe» που εξειδικεύεται στην πώληση αρωματικών βοτάνων διεθνώς. Στην έβδομη θέση η «demetra pies»- με παραδοσιακές χωριάτικες πίτες στις ΗΠΑ και τέλος στην όγδοη θέση η  «Of Dreams and Knowledge» που εστιάζει στην παραγωγή της πρώτης Αφρόκρεμας Βιολογικού Αγουρελαίου, του σπανιότερου και ωφελιμότερου χυμού της ελιάς.

Το Innovation Project, o διαγωνισμός του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Εταιριών Ελλάδος και των ID-GC που εστιάζει στην υγεία ανάδειξε 3 νικητές που κέρδισαν 25.000 ευρώ ο πρώτος, 15.000 ο δεύτερος και 10.000 ο τρίτος. Το πρώτο βραβείο κέρδισε η ΜΙR.I.AM- διαγνωστικό τεστ για 48 διαφορετικούς τύπους καρκίνου. Το δεύτερο βραβείο κέρδισε η PNEUMO PROJECT, ένα πρακτικό σπιρόμετρο το οποίο συνδέεται με smartphone το οποίο δίνει την δυνατότητα στον χρήστη πραγματοποίησης πλήρους σπιρομέτρησης και αποστολή των δεδομένων μέσω διαδικτύου στον θεράποντα ιατρό. Ενώ το τρίτο βραβείο κέρδισε η  PNEUMOGENESIS με αντικείμενο τη χρήση βλαστικών κυττάρων για τη θεραπεία ανίατων πνευμονικών παθήσεων.
Σκοπός είναι η μελέτη, η προώθηση και η χρήση των πολυδύναμων βλαστικών κυττάρων (stem cells), τα οποία απομονώνονται με την διαδικασία της λιποαναρρόφησης από τον ίδιο τον ασθενή, για τη θεραπεία ανίατων παθήσεων με έμφαση στα νοσήματα του αναπνευστικού.

Στον διεθνή διαγωνισμό των ID-GC “Get in the Ring” νίκησε η Truckbird για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας, μία ηλεκτρονική εφαρμογή η οποία αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των αποστολέων αγαθών και των μεταφορέων δημιουργώντας μια ηλεκτρονική αγορά φορτίου σε πραγματικό χρόνο. Στο εθνικό σκέλος του διαγωνισμού κέρδισε το Offerial χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ, καθώς και υπηρεσίες αξίας 3.200 ευρώ από την Vodafone και υπηρεσίες συμβουλευτικής από την ICAP. Το  Offerial - Αυξάνει τις απευθείας κρατήσεις στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, μέσω εξατομικευμένων προσφορών.

Αντίστοιχα στον διαγωνισμό για τις δημιουργικές βιομηχανίες “Creative Business Cup” νικητής για να μας εκπροσωπήσει στο εξωτερικό αναδείχτηκε η Geographical, μία ταξιδιωτική πλατφόρμα που συνδυάζει την ταξιδιωτική με την γευστική  εμπειρία για τον χρήστη στην Ελλάδα. Στο εθνικό σκέλος νίκησε το ClioMuse όπου επίσης κέρδισε χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ, καθώς και πακέτων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αξίας 3.200 ευρώ από την Vodafone και υπηρεσίες συμβουλευτικής από την ICAP. Η Clio Muse είναι ένα εργαλείο αφήγησης “ιστοριών” με δυνατότητες συλλογής στατιστικών στοιχείων για Πολιτιστικά Ιδρύματα (μουσεία, εκθεσιακούς χώρους, κλπ), με σκοπό να ξεναγήσει, να διασκεδάσει και να επιμορφώσει τους επισκέπτες τους μέσω λειτουργιών gamification, βαθμολόγησης και κοινωνικής δικτύωσης.

Τέλος, στον διαγωνισμό για την ενέργεια και τις καθαρές μορφές ενέργειας  “CleanTech Open” νικητής για να μας εκπροσωπήσει στο εξωτερικό αναδείχτηκε η Glonatech, μία εταιρεία που παράγει οικολογική μπογιά από νανοτεχνολογία που μπορεί να εφαρμοστεί σε πλαστικά, δομικά υλικά, ηλεκτρονικά, αθλητικούς εξοπλισμούς, αεροπορική και διαστημική βιομηχανία κ.ά. Στο εθνικό σκέλος νίκησε η Metis όπου επίσης κέρδισε χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ, καθώς και πακέτων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αξίας 3.200 ευρώ από την Vodafone και υπηρεσίες συμβουλευτικής από την ICAP. Η Μetis αναπτύσσει καινοτόμες ανακυκλώσιμες επιφάνειες (κατάθεση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας) με πρώτη ύλη τα νεκρά φύλλα των φύκιων Poseidonia Oceanica κατασκευασμένες με 100% φυσικά υλικά. Οι επιφάνειες αυτές έχουν δυνατότητα εφαρμογής σε πολλούς κλάδους (μόδα, ταπετσαρία, έπιπλο, φωτισμός) και στόχο να μειώσουν την χρήση συμβατικών πρώτων υλών.

STARTUPS,ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΕΛΛΑΔΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home