12 κεράκια για το Facebook

Deasy @ 04.02.2016
12 κεράκια για το Facebook

Βρε πώς περνάει ο καιρός (θα ξαναπούμε). Ήταν 4 Φεβρουαρίου του μακρινού (πια) 2004, όταν ένας τυπάκος ονόματι Μαρκ Ζούκερμπεργκ (ή Ζάκερμπεργκ) άνοιγε στο Internet μια σελίδα με όνομα thefacebook και με στόχο να κρατήσει σε επαφή τους συμφοιτητές του.

Φυσικά οι άνθρωποι κάνουν παλαβά όνειρα αλλά στο μυαλό του Μαρκ μάλλον δεν υπήρχε ούτε καν ως υπόνοια υποψίας (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα) το ενδεχόμενο η υπηρεσία του να γίνει σημείο αναφοράς για περισσότερους από 1,5 δισ. ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ναι, αν το Facebook ήταν χώρα θα ήταν η δεύτερη σε μέγεθος μετά την Κίνα και αν συνεχίσει με αυτό τον ρυθμό είναι μόνο θέμα χρόνου να περάσει στην πρώτη θέση.

Οχι, το Facebook δεν είναι ό,τι καλύτερο έχει κατασκευαστεί στο Internet και η “κλειστή” του φύση ίσως να είναι ένας σημαντικός κίνδυνος για το μέλλον του διαδικτύου και της πληροφορίας όπως διακινείται σε αυτό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε παρά να αναγνωρίσουμε πώς το Facebook άλλαξε την καθημερινή επικοινωνία, τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και τις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και ανθρώπων. Το γνωστό σύμβολο του Like έχει φύγει από την οθόνη και το βλέπεις πια παντού, ακόμα και σε αφίσες ή στο πίσω τζάμι αυτοκινήτων. Οπότε, τι να πούμε και εμείς, πολύχρονο το μαγαζί σου Μαρκ και… με το καλό και… πλανητάρχης.

FACEBOOK,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home