Σταθερή η διείσδυση του Internet στην Ελλάδα

Σταθερή η διείσδυση του Internet στην Ελλάδα

Πολύ μικρή αύξηση της τάξης του 0,5% παρουσίασε η αύξηση στο ποσοστό διείσδυσης του Διαδικτύου το β΄ τρίμηνο του 2015 σύμφωνα με την έρευνα Web ID της Focus Bari. Συγκεκριμένα, το β' τρίμηνο το ποσοστό αυτό έφθασε στο 71,4% από 70,9% που ήταν στο α' τρίμηνο της χρονιάς.

Αντίστοιχα (σχεδόν) σταθερά είναι και τα υπόλοιπα αποτελέσματα της έρευνας, όπως για παράδειγμα, η μέση διάρκεια χρήσης ήταν στο διάστημα Απριλίου – Ιουνίου στα 138 λεπτά ημερησίως έναντι 141 λεπτών το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου, ενώ το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέμεινε στο 55,2%. Μία διαφοροποίηση είναι η σημαντική πτώση που παρατηρείται στη χρήση του Twitter, έπεσε στο 7,1% έναντι 8,3%, με αποτέλεσμα να το περάσει σε δημοτικότητα το Instagram που παρέμεινε στο 8,1%. To Facebook χρησιμοποιεί το 50,1% των Ελλήνων του δείγματος έναντι 50,9% το α' τρίμηνο.

Αύξηση παρατηρείται και στη χρήση των κινητών τηλεφώνων για πρόσβαση στο Διαδίκτυο, καθώς το ποσοστό έφθασε στο 36,8% από 35,3% το α' τρίμηνο και 29,4% πριν από ένα χρόνο.

Ενδεχομένως, λόγω της βελτίωσης των καιρικών συνθηκών παρατηρείται μείωση του μέσου ημερήσιου χρόνου στα social media, ο οποίος έπεσε στα 77,7 λεπτά από 82,2 λεπτά που ήταν το χειμώνα.

Οι online αγορές κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα καθώς ο μέσοος όρος διαμορφώθηκε στις 5,3 αγορές τους τελευταίους 6 μήνες με τη μέση δαπάνη στα 413 ευρώ, όταν στην προηγούμενη έρευνα τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 5,2 αγορές και 407 ευρώ η μέση δαπάνη.

 

Σε υψηλότερα επίπεδα τα παιδιά

Σε υψηλά επίπεδα παραμένει η χρήση του Διαδικτύου στα παιδιά, καθώς το 80,3% είναι online (81,6% ήταν στο α' τρίμηνο) με τα ποσοστά να είναι στο 69,6% στις ηλικίες 7-9 ετών και στο 91% σε εκείνες των 10-12 ετών. Πάνω από το 94% “σερφάρει” από το σπίτι του, ενώ το 39,4% χρησιμοποιεί φορητό υπολογιστή, το 31% επιτραπέζιο, το 29,4% tablet και το 6,1% smartphone.

Επίσης, το 27,8% των αγοριών ηλικίας 10-12 ετών χρησιμοποιεί κινητό τηλέφδωνο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστά στα κορίτσια της ίδιας ηλικίας είναι στο 28,7%.

Η έρευνα Web ID πραγματοποιείται με δείγμα 12.000 ατόμων και καλύπτει τις ηλικίες 13-74 ετών καθώς και την ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη.

WEB ID,ΕΡΕΥΝΕΣ,ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET,ΕΛΛΑΔΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home