Κακές (;) κριτικές για το Surface Pro

Στο marketing και όχι στην ουσία το πρόβλημα

Κακές (;) κριτικές για το Surface Pro

Διαβάζοντας κανείς στο Reuters τις αρνητικές κριτικές διαφόρων διακεκριμένων online Μέσων για το Surface Pro της Microsoft* Μέσων όπως το The Verge, το Business Insider, το ZDNet ή το All Things D που είχαν τη δυνατότητα να το πάρουν στα χέρια τους για να το εξετάσουν πριν το επίσημο λανσάρισμά του, συνειδητοποιεί ποιο είναι το μεγάλο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο γίγαντας του λογισμικού.

Δεν είναι ότι το καινούριο tablet θα κριθεί, αναπόφευκτα, με μέτρο το iPad αλλά ότι λόγω Windows, ακόμα και έμπειροι reviewers όπως οι προαναφερθέντες, θα το συγκρίνουν με τα PC τους και, βεβαίως, θα το βρουν υποδεέστερο καθώς, θεωρητικώς τουλάχιστον, ένα tablet απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό και καλύπτει διαφορετικές ανάγκες. Βεβαίως πολλά από τα θέματα που θέτουν οι reviewers (κόστος, κατανάλωση, βάρος κ.α.) είναι σημαντικά όμως τελικά φαίνεται ότι το λάθος της Microsoft είναι για μια ακόμα φορά στο marketing και όχι στην ουσία.

Surface,TABLETS,MICROSOFT,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home