Μονόδρομη η σχέση των επιχειρήσεων με τα Social Media

Έρευνα από την Advocate/Burson – Marsteller για τη σχέση των επιχειρήσεων με τα social media

Deasy @ 06.02.2012
Μονόδρομη η σχέση των επιχειρήσεων με τα Social Media

Μονόδρομη και στο πρότυπο της παραδοσιακής διαφήμισης εξακολουθεί να παραμένει σε μεγάλο βαθμό η επικοινωνία των εταιρειών με τους χρήστες ακόμα και μέσα από τα σύγχρονα και διαδραστικά κανάλια των social media, όπως μαρτυράει μια πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Advocate/Burson – Marsteller με αντικείμενο τη σχέση των επιχειρήσεων με τα social media.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρείες παρότι έχουν αυξήσει σε σημαντικό βαθμό την παρουσία τους στα social media (20% σε σχέση με το 2010) δεν έχουν αρχίσει να εκμεταλλεύονται ακόμα τις δυνατότητες των συγκεκριμένων καναλιών. Το 53% των επιχειρήσεων που εξέτασε η έρευνα έχουν πλέον παρουσία σε μία τουλάχιστον από τις τέσσερις δημοφιλέστερες πλατφόρμες Social Media στην Ελλάδα, το Facebook, το Twitter, το YouTube και τα εταιρικά blogs.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κυρίως την πλατφόρμα του Facebook, αλλά όχι σε σημαντικό βαθμό εμπλοκής.  Με βάση τη μελέτη, προκύπτει ότι η παρουσία των εμπορικών σημάτων (brands) στα κοινωνικά δίκτυα αυξήθηκε κατά 51% σε σχέση με το 2010, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο σύνολο των σελίδων, το μεγαλύτερο ποσοστό ψηφιακής εκπροσώπησης έχουν τα brands και όχι τα εταιρικά προφίλ.

Παρά την έκρηξη του αριθμού των χρηστών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, φαίνεται πως οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα κανάλια για να ανοίξουν διάλογο με τους καταναλωτές και να ενισχύσουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης (customer service), αφού μόλις το 30% των εταιρειών που χρησιμοποιούν το Facebook και το 18% των εταιρειών που χρησιμοποιούν το Twitter απαντούν στους χρήστες. Αντιθέτως, διακρίνεται μια επιφανειακή αντιμετώπιση η οποία περιορίζεται σε μονόδρομη επικοινωνία στο πρότυπο της παραδοσιακής συμβατικής διαφήμισης.

Η έρευνα της Advocate/Burson – Marsteller  πραγματοποιήθηκε ενόψει του 3ου συνεδρίου για τα Social Media που οργανώνει το Ινστιτούτο επικοινωνίας, με θέμα «Social Media και Επιχειρήσεις: πού θα πάει αυτή η σχέση;»

SOCIAL MEDIA,FACEBOOK,TWITTER,YOUTUBE,BLOGGING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home