Άνοδος του Facebook στη Βρετανία

Άνοδος του Facebook στη Βρετανία

Και στη Βρετανία συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ Google και Facebook καθώς, σύμφωνα με την έρευνα UKOM της Nielsen, το μεγάλο SNS κατάφερε τον Μάιο να υποσκελίσει τη Microsoft (και συγκεκριμένα το σύνολο των τριών ναυαρχίδων της –MSN, WindowsLive και Bing) και να έρθει πρώτο σε επισκεψιμότητα με 26,8 εκατομμύρια επισκέπτες. Βεβαίως, τα σάιτ της Microsoft δε βρίσκονται πολύ πίσω –η επισκεψιμότητά τους παραμένει αρκετά υψηλή με 26,2 εκατομμύρια επισκέπτες (όμως παρόλα αυτά, μιλάμε πάντα για τρία σάιτ), ενώ πρώτη και με μεγάλη διαφορά παραμένει η Google με 33,9 εκατομμύρια επισκέπτες.

Πέραν του... ματς μεταξύ Facebook και Google, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι (πάντα σύμφωνα με τη Nielsen), η αύξηση της επισκεψιμότητας του Facebook οφείλεται στην είσοδο στο παιχνίδι των social media (και δια αυτών στο Ίντερνετ γενικότερα) των ατόμων με ηλικίες άνω των 50, γεγονός που αποδεικνύει ότι η δημοτικότητα είναι τελικά η καλύτερη διαφήμιση και το ισχυρότερο κίνητρο.

NIELSEN,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home