Ποσοστό στην εταιρεία οπτικών EssilorLuxottica αποκτά η Meta Platforms

Ποσοστό στην εταιρεία οπτικών EssilorLuxottica αποκτά η Meta Platforms

Αρχικά ήταν τα γυαλιά Ray-Ban Meta, εν συνεχεία, τον προηγούμενο μήνα τα γυαλιά Oakley Meta HSTN με χαρακτηριστικά ΑΙ, τώρα η Meta Platforms αποφασίζει να μπει ακόμα πιο ενεργά στη συγκεκριμένη αγορά, αποκτώντας ποσοστό κοντά στο 3% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας οπτικών EssilorLuxottica, μητρικής των δύο brands που αναφέραμε προηγουμένως.

Η εμπορική επιτυχία των πρώτων Ray-Ban Meta που μετριέται σε εκατομμύρια πωλήσεις και η διαφαινόμενη του νέου εγχειρήματος με τα γυαλιά της Oakley έδωσαν όπως φαίνεται το έναυσμα στην Meta Platforms να επενδύσει ήδη περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ στην εταιρεία οπτικών. Μάλιστα, φήμες φέρνουν την Meta Platforms να προχωρά σύντομα σε πρόσθετη επένδυση, αυξάνοντας το ποσοστό συμμετοχής της στην EssilorLuxottica στο 5%. Άλλωστε, η τελευταία, όπως σημείωσε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της, Francesco Milleri, σχεδιάζει να ενισχύσει την παραγωγική της ικανότητα σε έξυπνα γυαλιά στο μέλλον, ελπίζοντας να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Meta και σε άλλα brands, που βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη. Ενδεικτικά, εκτός της Ray-Ban και της Oakley, στο portfolio της EssilorLuxottica σε γυαλιά συναντάμε ονόματα, όπως τα Persol, Vogue Alain Mikli, Giorgio Armani, Burberry, Chanel, Coach, Diesel, Dolce&Gabbana, Prada, Ralph Lauren κ.α.

Υπενθυμίζεται ότι τα γυαλιά "Oakley Meta HSTN" διαθέτουν κάμερα υψηλής ανάλυσης λειτουργία hands-free, ηχεία, αντοχή στο νερό και δυνατότητες AI, που έχει αναπτύξει η Meta.

META PLATFORMS,ΕΞΥΠΝΑ ΓΥΑΛΙΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home