Lenovo: ο πήχης στα 100 εκατομμύρια και νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Lenovo: ο πήχης στα 100 εκατομμύρια και νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Να συνεχίσει την ανοδική της πορεία στην Ελλάδα έχει ως στόχο η Lenovo, ξεπερνώντας στο τρέχον οικονομικό έτος τον πήχη των 100 εκατομμυρίων ευρώ σε τζίρο και μεγαλώνοντας τη θέση που κατέχει στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, η Lenovo εγκαινίασε χθες το πρώτο e-lovono.gr φυσικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, το οποίο προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων από όλο το οικοσύστημά της, τόσο σε οικιακούς όσο και σε εταιρικούς πελάτες. Παράλληλα, το φυσικό κατάστημα ενισχύει περαιτέρω την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στο κοινό της Θεσσαλονίκης, με τους επισκέπτες να απολαύσουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και γνωριμία με τα προϊόντα της.

Όπως σημείωσε ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής της Lenovo για την Ελλάδα και την Κύπρο στο συγκεκριμένο κατάστημα το κοινό έρχεται σε μια πρώτη επαφή με αρκετά προϊόντα που δεν εμφανίζονται σε άλλα φυσικά σημεία πώλησης και τις μεγάλες αλυσίδες, ενώ η θέση του στο εμπορικό κέντρο της πόλης, αφήνει ισχυρές προοπτικές για τις πωλήσεις που μπορεί να πετύχει.

O Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής της Lenovo για την Ελλάδα και την Κύπρο (κέντρο) και ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, επικεφαλής της Lenovo Exclusive Informatics (αριστερά).

Σε ότι αφορά το σύνολο της πορείας της εταιρείας στη χώρα μας, ο κ. Μακρυνιώτης ανέφερε ότι η Lenovo διατηρεί τα τελευταία χρόνια την πρώτη θέση στο σύνολο της αγοράς στην κατηγορία των προσωπικών υπολογιστών. Μια κατηγορία που για την φετινή χρονιά οι προβλέψεις είναι αισιόδοξες, με τον επικεφαλής της εταιρείας για την Ελλάδα να εκτιμά αύξηση πωλήσεων για προϊόντα που αφορούν εταιρικούς χρήστες και σταθεροποίηση (αν όχι επίσης αύξηση) για τους καταναλωτικούς. Προβλέψεις που αν επιτευχθούν θα σημάνει ότι η αγορά των PCs θα γυρίσει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, μετά από περισσότερα από δύο χρόνια. Η εταιρεία όπως πρόσθεσε θα ενισχύσει περαιτέρω τη στόχευση τις στις ανάγκες των εταιρικών πελατών, υλοποιώντας παράλληλα μια εσωτερική διαδικασία ενοποίησης των συναρμόδιων τμημάτων για την καλύτερη εξυπηρέτηση αυτών των αναγκών. Μια διαδικασία, που όπως επισημάνθηκε αρχίσει ήδη να αποδίδει, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αύξηση των πωλήσεων σε servers, η οποία έφθασε το 36% στο προηγούμενο οικονομικό έτος.

Στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης ο επισκέπτης μπορεί να βρει τα κορυφαία προϊόντα της Lenovo, από όλες τις σειρές προσωπικών υπολογιστών.

Επιστρέφοντας στο νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, πρόκειται για μια κοινή προσπάθεια της Lenovo με την Lenovo Exclusive Informatics, η οποία διαχειρίζεται και το site e-lenovo.gr, το οποίο είναι ήδη ιδιαίτερα επιτυχημένο. Χαρακτηριστικά, όπως ειπώθηκε από τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου, επικεφαλής της Lenovo Exclusive Informatics, το μερίδιο αγοράς του ηλεκτρονικού καταστήματος πλησιάζει το 5% στο σύνολο της ελληνικής αγοράς PC.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home