Public Group: αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας φέτος, καθαρά κέρδη το 2024

Public Group: αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας φέτος, καθαρά κέρδη το 2024

Στην εκτίμηση ότι το Public Group θα περάσει σε κερδοφορία από το 2024 εξέφρασε η διοίκηση της εταιρείας, μετά τις ισχυρές επιδόσεις που επιτυγχάνει στη διάρκεια του 2023, αλλά και το γεγονός ότι η τρέχουσα χρονιά είναι και η τελευταία με μεγάλα κόστη που προέκυψαν από τη συγχώνευση Public και Media Markt. 

Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Public Group, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023 η αύξηση των πωλήσεων διαμορφώθηκε στο 21%, με το τζίρο του τελευταίου δωδεκαμήνου να έχει ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια. Πρόσθεσε δε ότι η λειτουργική κερδοφορία για το 2023 εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια ευρώ, σημαντικά υψηλότερη από τα 4,6 εκατομμύρια που εμφάνισε η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά.

Επιδόσεις που προκύπτουν από την ολοκλήρωση της απορρόφησης της Media Markt, κάτω από το νέο concept Public +home, την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και το πλάνο επενδύσεων. Ενέργειες που έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ισχυρού omni channel (πολυκαναλικού) οικοσυστήματος και ταυτόχρονα την βελτίωση του δείκτη brand power κατά 15%.

Ο κ. Μπουρλάς στάθηκε ιδιαίτερα στην απορρόφηση της Media Markt, σημειώνοντας ότι οι επιδόσεις των νέων καταστημάτων στην κατηγορία home living αναμένεται να ξεπεράσουν τα 100 εκατομμύρια το 2024. «1+1 κάνει πάνω από 2» ανέφερε χαρακτηριστικά, καθώς σημειώνεται μια υπεραπόδοση της συγκεκριμένης κατηγορίας με τη νέα ομπρέλα Public +home, σε σύγκριση με το προηγούμενο καθεστώς.

Το concept των πολύ μεγάλων καταστημάτων Media Markt δεν ταίριαξε με την ελληνική αγορά ανέφερε ο κ. Μπρουρλάς, σημειώνοντας ότι τα 13 νέα καταστήματα έχουν αναδιαμορφωθεί πλήρως, προσθέτοντας επίσης ότι έχουν μειωθεί και σε μέγεθος, όπου ήταν απαραίτητο. «Το ιδανικό μέγεθος για τα καταστήματα είναι μεταξύ 2.000 – 2.500 τετραγωνικών μέτρων» είπε, προσθέτοντας ότι όπου κρίνεται απαραίτητο αναζητούνται νέοι χώροι που θα στεγάσουν και το νέο concept των καταστημάτων. Στάθηκε επίσης στην πλήρη απορρόφηση και των 530 υπαλλήλων Media Markt στα νέα καταστήματα, όπως επίσης και στην ομαλή μετάβαση του mediamarkt.gr στο public.gr.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής των Public είναι η omni channel εξυπηρέτηση, με το online κανάλι να αποδίδει ήδη το 25% των πωλήσεων της εταιρείας και το στόχο για την επόμενη χρονιά να έχει τοποθετηθεί στα επίπεδα του 30%. Παράλληλα, η στρατηγική αυτή πλαισιώνεται από νέες υπηρεσίες, όπως FlexPay, δόσεις χωρίς κάρτα με Klarna, Revolut Pay, αλλά και υπηρεσίες εξυπηρέτησης, όπως η υπηρεσία "OneVisit”, που παρέχει παράδοση και εγκατάσταση ηλεκτρικών συσκευών σε μία επίσκεψη. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Ελλάδα και Θεσσαλονίκη, με το δείκτη ικανοποίησης να ξεπερνάει το 90%.

Παράλληλα με τα παραπάνω το Public υλοποιεί και το πλάνο επενδύσεων σε καινοτόμες startups στην Ελλάδα (ή Ελλήνων στο εξωτερικό), με στόχο τη δημιουργία συνεργειών και ταυτόχρονα την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτού του πλάνου είναι οι επενδύσεις σε εταιρείες, όπως η iRepair, η Box Now, η Book Voice κ.α. Για την περίοδο 2022-2023 επενδύθηκαν 30 εκατομμύρια σε scape ups και funds και ανάλογης δυναμικής θα είναι το πλάνο και για την επόμενη χρονιά.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,PUBLIC +HOME,PUBLIC,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home