MMS: ένα ανεκμετάλλευτο χρυσωρυχείο;

MMS: ένα ανεκμετάλλευτο χρυσωρυχείο;

Μια κάπως αιρετική, για τα αυτιά των περισσότερων ενασχολούμενων με το μάρκετινγκ στο Ίντερνετ, άποψη, εξέφρασε στο συνέδριο ΜΙΡ στις Κάννες, ένας από τους πιο γνωστούς συμβούλους και συγγραφείς του χώρου της τεχνολογίας και δη της τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας, ο Τόνι Άχονεν: ξεχάστε τα smartphones και τα apps και επικεντρωθείτε στα SMS και τα MMS –η διείσδυση των συσκευών αυτών είναι ακόμα πολύ μικρή και αν αγνοεί κανείς τα δισεκατομμύρια των χρηστών κινητής που ακόμα χρησιμοποιούν παλιότερες τεχνολογίες, χάνει λεφτά σήμερα για να βγάλει κάποια στιγμή στο μέλλον.

Κατά την εκτίμηση του κ. Άχονεν, ο οποίος είναι σύμβουλος μερικών από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, τα έξυπνα τηλέφωνα δε θα φτάσουν στην κρίσιμη μάζα πριν περάσει μια δεκαετία· στο μεσοδιάστημα, τα απλά μηνύματα (SMS/MMS) παραμένουν το καλύτερο εργαλείο για multimedia μάρκετινγκ. Αν και θα μπορούσε κανείς να αντιπαραθέσει πολλά σε μια τέτοια άποψη, τα νούμερα πίσω της παραμένουν εντυπωσιακά.

SMS,MMS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home