Πόσο αλλάξαμε ως καταναλωτές στην εποχή του κορωνοϊού

Στοιχεία από το Skroutz.

Πόσο αλλάξαμε ως καταναλωτές στην εποχή του κορωνοϊού

Τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών την εποχή του κορωνοϊού και συγκεκριμένα για την περίοδο  9-29 Μαρτίου 2020, παρουσίασε το Skroutz.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της πλατφόρμας του και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, οι προτεραιότητες των καταναλωτών στο διάστημα αυτό έχουν μεταβληθεί σημαντικά, με προϊόντα, όπως τα είδη μόδας να παρουσιάζουν πολύ μεγάλη μείωση ενδιαφέροντος, ενώ αντίθετα είδη που σχετίζονται με την καθαριότητα και τα ιατρικά αναλώσιμα αλλά και την παραγωγικότητα από το σπίτι να γνωρίζουν εντυπωσιακή αύξηση. Αθροιστικά και το Skroutz επιβεβαιώνει την αίσθηση ότι το πρόσημο στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι παραπάνω από θετικό, με τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας του Skroutz να αυξάνονται κατά 41%, σε σχέση με τις αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου Φεβρουαρίου.  

Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:

- “Hobby - Αθλητισμός” +70,40%,

- “Υγεία - Ομορφιά” +54,30%,

- “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,

- “Σπίτι - Κήπος” αύξηση +35,60%. 

Ανταποκρινόμενο στο ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για την όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένη διαδικασία αγορών, το Skroutz κατά τη διάρκεια του Μαρτίου διεύρυνε την λειτουργία του Skroutz Marketplace σε κατηγορίες υψηλού ενδιαφέροντος σημειώνοντας σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Ισχυρότερη “πίεση”, της τάξεως του -35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία “Auto – Moto” σημείωσε μείωση 8,6%. Ωστόσο, όπως επίσης σημειώνει η ανακοίνωση του Skroutz οι προτιμήσεις των καταναλωτών αυτό το διάστημα συνεχίζουν να μεταβάλλονται, προσθέτοντας ότι στο επόμενο διάστημα θα έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα. 

Τα στοιχεία του Skroutz προέρχονται από ένα σύνολο περισσότερων από 10 εκατομμυρίων προϊόντων και 4.400 καταστημάτων (πατήστε στους πίνακες για μεγέθυνση).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,SKROUTZ.GR,ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home