Χαμηλότερα κινήθηκε η ελληνική αγορά των smartphones το πρώτο τρίμηνο του 2019

Χαμηλότερα κινήθηκε η ελληνική αγορά των smartphones το πρώτο τρίμηνο του 2019

Ο κακός Μάρτιος από πλευράς πωλήσεων οδήγησε αρνητικά κοντά στο 5% τις πωλήσεις των smartphones στην Ελλάδα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019. Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η πτώση των πωλήσεων το συγκεκριμένο μήνα πλησίασε το 17% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, παρασύροντας τελικά την συνολική απόδοση του τριμήνου, καθώς στους άλλους δύο μήνες οι πωλήσεις κινήθηκαν κοντά στα περυσινά επίπεδα. Αναμενόμενα, αρνητικά κινήθηκε και η αξία των πωλήσεων, με την πτώση να ξεπερνά τα επίπεδα του 8%.

 

Αμετάβλητη η πρώτη πεντάδα των κατασκευαστών, στην 6η θέση η Honor

Η συγκέντρωση της προτίμησης του ελληνικού καταναλωτικού κοινού σε μοντέλα συγκεκριμένων κατασκευαστών, που είχε καταγραφεί και στο σύνολο του 2018, συνεχίστηκε και στο πρώτο τρίμηνο του 2019, με τις πληροφορίες μας να αναφέρουν ότι η πρώτη πεντάδα της κατάταξης να παραμένει αμετάβλητη. Από τα υπόλοιπα ονόματα, στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου η Honor φάνηκε να έχει τη μεγαλύτερη δυναμική αφού το μερίδιό της δείχνει να είναι ενισχυμένο και να εδραιώνεται στην 6η θέση της κατάταξης, την οποία έπιασε στο τέλος του 2018.  

Ενισχυμένη εμφανίζεται και η πρώτη στην κατάταξη Samsung, το μερίδιο αγοράς της οποίας εκτιμάται ότι έχει ξεπεράσει το 33%, με τη δεύτερη Huawei να κινείται οριακά πιο ψηλά από τα επίπεδα του 26%. Αντίθετα, η τρίτη στην κατάταξη Xiaomi, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, στο πρώτο τρίμηνο του 2019 είχε αρνητική πορεία με το μερίδιο αγοράς της να διαμορφώνεται κοντά στο 12%, μια τάση που είχε ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες του 2018 και όπως φαίνεται συνεχίζεται. Κοντά στο 7% δείχνει να έχει διαμορφωθεί το μερίδιο αγοράς της τέταρτης MLS, ενώ η πέμπτη Apple βρίσκεται μία περίπου μονάδα πιο κάτω.

 

Σημαντική ενίσχυση της κατηγορίας 150-300 ευρώ

Η τάση ενίσχυσης της μεσαίας κατηγορίας συνεχίστηκε και στο πρώτο τρίμηνο του 2019, με την κατηγορία 150-300 ευρώ να εμφανίζει σχεδόν ισόποσα κέρδη με τις απώλειες του κατώτερου στρώματος της αγοράς (έως 150 ευρώ). Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, σχεδόν 1 στα 2 τηλέφωνα που πωλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2019 ανήκε στην κατηγορία 150-300 ευρώ.

Ενισχυμένα έστω και οριακά είναι και τα στρώματα τιμής έως 600 ευρώ, όμως διαφορετική είναι η εικόνα στα πολύ υψηλά στρώματα, από 800 ευρώ και πάνω, όπου εμφανίζονται σημαντικές απώλειες.

 

Δίπολο στις οθόνες

Πολύ διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά είναι η εικόνα των πωλήσεων ως προς το μέγεθος της οθόνης που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές. Ειδικότερα, η αγορά ως προς το συγκεκριμένο κριτήριο, εμφανίζει ένα πολύ ισχυρό διπολισμό, με δύο κατηγορίες να συγκεντρώνουν την προτίμηση πάνω από το 70% των καταναλωτών. Ειδικότερα, το δίπολο αυτό αποτελείται από τις οθόνες 5 έως 5,2 ίντσες και 6 έως 7 ίντσες, με τη δεύτερη να εμφανίζει μια τεράστια ανάπτυξη τους πρώτους μήνες του 2019, που προσεγγίζει τις 30 ποσοστιαίες μονάδες.

SMARTPHONES,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home