Το Top 10 των κατασκευαστών smartphone το δεύτερο τρίμηνο του 2018

Εκπλήξεις στην κατάταξη και στα μερίδια

Το Top 10 των κατασκευαστών smartphone το δεύτερο τρίμηνο του 2018
Γράφαμε πριν από λίγες ημέρες για τις πωλήσεις smartphones το δεύτερο τρίμηνο του 2018 σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC και το γεγονός ότι για πρώτη φορά η Huawei πέρασε την Apple, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση.

Μια νέα έρευνα, αυτή τη φορά από την Counterpoint, μας δίνει μια πιο αναλυτική εικόνα της αγοράς, παρέχοντας στοιχεία για την πρώτη δεκάδα των κατασκευαστών αλλά και περισσότερα ποιοτικά στοιχεία. Στα βασικά σημεία τους οι δύο έρευνες συμφωνούν. Η Counterpoint στέκεται και αυτή στο προσπέρασμα της Huawei, σημειώνοντας την ανάπτυξή της στα υψηλά στρώματα της αγοράς αλλά και τις πολύ καλές επιδόσεις του brand Honor. Για την πρώτη της κατάταξης, τη Samsung, η εταιρεία ερευνών στέκεται σε τρία σημεία: στη μείωση του μεριδίου αγοράς της, στην επανακατάληψη της πρώτης θέση στην αγορά της Ινδίας, αλλά και στο λανσάρισμα του Galaxy Note 9, που θα έρθει λίγο νωρίτερα και θα της χαρίσει ένα μεγαλύτερο πλεονέκτημα χρόνου έναντι των άλλων κατασκευαστών.

Πάμε όμως να δούμε τα στοιχεία για τους κατασκευαστές από την 6η έως τη 10η θέση για τους οποίους η έρευνα της IDC δεν μας έδινε κάποια πληροφορία. Θέσεις που και αυτές στην πλειοψηφία τους καταλαμβάνονται από Κινέζους κατασκευαστές. Η πρώτη σημαντική έκπληξη είναι η HMD (που διαχειρίζεται το brand της Nokia στα κινητά), η οποία 18 μήνες μετά την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της, μπαίνει στην πρώτη δεκάδα και καταλαμβάνει την 9η θέση στο δεύτερο τρίμηνο του 2018, με πωλήσεις που έφτασαν τα 4,5 εκατομμύρια τεμάχια και μερίδιο αγοράς 1%. Η HMD ξεπέρασε κατά 100.000 τεμάχια την κινέζικη Tecno (με παρουσία σε αναπτυσσόμενες αγορές κατά κύριο λόγο) η οποία έμεινε στη 10η θέση. Στην 8η θέση βρίσκουμε τη Lenovo, τα νούμερα της οποίας υποχωρούν, παρά το γεγονός ότι τα smartphones με το brand της Motorola παρουσίασαν αύξηση. Γεγονός που υποδεικνύει ότι οι πωλήσεις στα Lenovo smartphones μειώθηκαν σημαντικά. Στην 7η θέση βρίσκουμε την LG, με την υποχώρηση των πωλήσεων να συνεχίζεται. Σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 η LG είχε μικρότερες πωλήσεις κατά περίπου 3 εκατομμύρια τεμάχια. Σε ποσοστιαία βάση οι απώλειές της έφθασαν το 23%. Τέλος, η 6η Vivo κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, αυξάνοντας μόλις κατά 1% τις πωλήσεις της.

 

Αύξηση της τιμής πώλησης

Ένας πολύ ενδιαφέρον πίνακας που μας δίνει η Counterpoint είναι αυτός που αφορά τη μέση αξία πώλησης των smartphones και αφορά τους έξι μεγαλύτερους κατασκευαστές.

Στον πίνακα βλέπουμε ότι με εξαίρεση τη Samsung, όλες οι άλλες εταιρείες παρουσιάζουν μια σημαντική αύξηση στην τιμή πώλησης, που κυμαίνεται σε διψήφια επίπεδα. Ο πίνακας φανερώνει ότι οι προσπάθειες όλων αυτών των εταιρειών να αναβαθμίσουν τις συσκευές τους και να ανέβουν σε υψηλότερα στρώματα στέφονται με επιτυχία. Από τις πέντε αυτές εταιρείες η Huawei είναι εκείνη με τη μεγαλύτερη άνοδο (28%) στην αξία πώλησης, η οποία φαίνεται να έχει διαμορφωθεί λίγο κάτω από τα 300 δολάρια. Στην Apple, η οποία παρουσιάζει μαζί με την Oppo το ίδιο ποσοστό αύξησης, η μέση αξίας είναι, όπως ήδη γνωρίζουμε 724 δολάρια.  

SMARTPHONES,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home