Από το νηπιαγωγείο με κινητό τηλέφωνο

Από το νηπιαγωγείο με κινητό τηλέφωνο

Ακόμα και στις ηλικίες των 6-9 ετών έχει κατέβει η κατοχή κινητών τηλεφώνων από παιδιά, όπως σημειώνει η έρευνα Focus ontechlife της Focus Bari, η οποία δίνει ποσοστό διείσδυσης στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα της τάξεως του 3,2%. Μικρό ενδεχομένως αλλά όχι αμελητέο, ενώ αν ανέβουμε στην αμέσως επόμενη κατηγορία των 10-12 ετών το ποσοστό της διείσδυσης εκτοξεύεται στο 35,5%.

Όμως η επαφή των παιδιών με την τεχνολογία δεν περιορίζεται μόνο στο κινητό τηλέφωνο. Αντίθετα, σύμφωνα με την έρευνα 7 στα 10 παιδιά νηπιαγωγείου ή δημοτικού μπαίνουν στο Internet (στην επιμέρους ηλικιακή ομάδα των 10-12 ετών το ποσοστό ξεπερνάει το 84%), με τις τρεις πιο δημοφιλείς συσκευές για την πρόσβαση στο Διαδίκτυο να αποτελούν το tablet (30,1%), το laptop (24,8%) και ο σταθερός υπολογιστής (21,9%).

 

Το 77,6% των Ελλήνων στο Internet

Σε επίπεδα ρεκόρ έχει φθάσει η διείσδυση του Internet στην Ελλάδα, γνωρίζοντας υψηλά ποσοστά διείσδυσης σε όλες τις ηλικίες. Σε ολόκληρο το δείγμα της έρευνας 13-74 ετών, το ποσοστό φθάνει το 77,6%, με το 68,6% να σερφάρει καθημερινά, ενώ στις ηλικίες 13-44 ετών η χρήση Internet είναι καθολική και η καθημερινή χρήση φθάνει στο 86,4%. Εξίσου εντυπωσιακό στοιχείο, ως προς την αλλαγή συνηθειών που έχει συντελεστεί, είναι ότι οι μισοί Έλληνες (48,4%) μπαίνουν καθημερινά στο Internet από το κινητό τους τηλέφωνο, ποσοστό το οποίο σχεδόν διπλασιάζεται στις ηλικίες 18-24, όπου φθάνει το 85,5%.

Η μέση διάρκεια καθημερινής χρήσης του Internet ξεπερνάει τις 3 ώρες και έχει ενδιαφέρον ότι στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο νούμερο ξεπερνάει τα 256 λεπτά (περισσότερες από 4 ώρες). Όπως είναι μάλλον λογικό, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μία από τις πλέον δημοφιλείς δραστηριότητες των Ελλήνων, καθώς 1 στους 3 δηλώνουν ότι τα επισκέπτονται σε καθημερινή βάση. 

Σε επίπεδο νοικοκυριού, 2 στα 3 ελληνικά νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο Internet (67,7%), ενώ οι τρεις τοπ συσκευές πρόσβασης στο Internet είναι το κινητό (58,3%), το laptop (49,9%) και ο σταθερός υπολογιστής (35%). Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι από τις τρεις θέσεις απουσιάζει το tablet, σε αντίθεση με τις μικρές ηλικίες (που αναφέραμε προηγουμένως), που ίσως αναδεικνύει ότι η υψηλή δημοτικότητα της συγκεκριμένης συσκευής περιορίζεται σε συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό.

Η έρευνα περιλαμβάνει στοιχεία και για την συνδρομητική τηλεόραση, στην οποία έχουν πρόσβαση 1 στα 4 νοικοκυριά (916.000), όμως το ποσοστό ανεβαίνει και ως το 30,1% στα νοικοκυριά εκείνα που αριθμούν από 4 μέλη και πάνω.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home