Οι 10 καταναλωτικές τάσεις για το 2016 από την Ericsson

Deasy @ 14.12.2015
Οι 10 καταναλωτικές τάσεις για το 2016 από την Ericsson

Γρηγορότερη από ποτέ είναι η υιοθέτηση των δικτυωμένων τεχνολογιών, παρασύροντας ολόκληρες βιομηχανίες, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η τελευταία έκθεση από το ConsumerLab της Ericsson, “Οι δέκα επικρατέστερες τάσεις για το 2016 και μετά”. Η έκθεση αναδεικνύει το ζωηρό ενδιαφέρον των καταναλωτών σε νέα πρότυπα αλληλεπίδρασης, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η εικονική πραγματικότητα, καθώς και στην ενσωμάτωση του διαδικτύου στο σπίτι ή ακόμα και στον σώμα τους. Ενδεικτικό είναι ότι το 50% των καταναλωτών εκτιμά ότι τα smartphones σε πέντε χρόνια θα αποτελούν παρελθόν, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία θα επιτρέψει την αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα χωρίς την ανάγκη οθόνης.

Τα στοιχεία της έκθεσης “10 επικρατέστερες τάσεις για το 2016" προέρχονται από το παγκόσμιο ερευνητικό πρόγραμμα του Ericsson ConsumerLab και αντιπροσωπεύουν ένα φάσμα καταναλωτικών απόψεων. Η ευρύτερη τάση προέρχεται  από 1,1 δισεκατομμύρια άνθρωπων σε 24 χώρες, ενώ η πιο μικρή αντιπροσωπεύει 46 εκατομμύρια χρήστες smartphones σε 10 μεγάλες αστικές πόλεις.

Αυτές είναι οι 10 τάσεις για το 2016 και μετά:

1. Η επίδραση του τρόπου λειτουργίας δικτύου. Τέσσερις στους πέντε ανθρώπους βιώνουν πλέον το φαινόμενο κατά το οποίο, τα οφέλη από τη χρήση online υπηρεσιών αυξάνονται, καθώς περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ένας στους τρεις καταναλωτές συμμετέχει ήδη σε διάφορες μορφές της οικονομίας

2. Υπηρεσίες Streaming Natives. Έφηβοι παρακολουθούν περισσότερα βίντεο στο YouTube καθημερινά από άλλες ηλικιακές ομάδες. Σαράντα έξι τοις εκατό των 16-19 ετών περνούν μια ώρα ή και περισσότερο στο YouTube κάθε μέρα.

3. Η Τεχνητή νοημοσύνη φέρνει το τέλος στην εποχή της οθόνης. Η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέπει την αλληλεπίδραση με αντικείμενα χωρίς την ανάγκη οθόνης smartphone. Ένας στους δύο χρήστες smartphone πιστεύει πως τα smartphones θα ανήκουν στο παρελθόν εντός της επόμενης πενταετίας.

4. Το εικονικό γίνεται πραγματικό. Οι καταναλωτές επιθυμούν την  χρήση εικονικής τεχνολογίας για τις καθημερινές τους δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση αθλητικού περιεχομένου και η πραγματοποίηση βίντεο κλήσεων. Σαράντα τέσσερα τοις εκατό, ακόμη, επιθυμεί την τρισδιάστατη «εκτύπωση» των  φαγητών του.

5. Τηλεπισκόπηση Σπιτιών. Πενήντα πέντε τοις εκατό των ιδιοκτητών smartphone πιστεύουν ότι τα τούβλα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή κατοικιών θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν αισθητήρες, οι οποίοι θα παρακολουθούν για τυχόν διαρροές, μούχλα και θέματα ηλεκτρικής ενέργειας εντός των επόμενων πέντε ετών. Ως αποτέλεσμα, η έννοια των έξυπνων σπιτιών μπορεί να χρειαστεί να επανεξετασθεί από την αρχή.

6. Έξυπνη μετακίνηση. Οι μετακινούμενοι  με κάποιο μέσο μεταφοράς, επιθυμούν να αξιοποιούν το χρόνο τους εποικοδομητικά και να μην αισθάνονται σαν παθητικά αντικείμενα κατά τη μεταφορά τους. Ογδόντα έξι τοις εκατό θα χρησιμοποιούσαν εξατομικευμένες υπηρεσίες μετακίνησης, εάν ήταν διαθέσιμες.

7. Εκτακτης Ανάγκης Συνομιλία. Τα κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να αποτελέσουν τον προτιμώμενο τρόπο επικοινωνίας με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Έξι στους 10 καταναλωτές έχουν δείξει ενδιαφέρον και σε εφαρμογή παροχής πληροφοριών σε περίπτωση φυσικής καταστροφής. (disaster information app)

8. Internables. Αισθητήρες εσωτερικής κατάστασης που καταμετρούν την ευημερία του οργανισμού μας, ίσως αποτελέσουν τη νέα μορφή των wearables. Οκτώ στους 10 καταναλωτές θα ήθελαν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, για την ενίσχυση των αισθητηριακών αντιλήψεων και γνωστικών ικανοτήτων τους, όπως την όραση, τη μνήμη και την ακοή.

9. Τα πάντα παραβιάζονται. Οι περισσότεροι χρήστες smartphone πιστεύουν πως το hacking και οι ιοί θα να συνεχίσουν να αποτελούν ζήτημα. Ωστόσο, ως θετική παρενέργεια, ένας στους πέντε καταναλωτές δηλώνει  ότι έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μια οργάνωση που υπήρξε θύμα διαδικτυακών επιθέσεων, αλλά στη συνέχεια αντιμετώπισε το πρόβλημα.

10. Netizen Δημοσιογράφοι . Οι καταναλωτές μοιράζονται περισσότερες πληροφορίες από ποτέ και θεωρούν ότι αυξάνουν την επιρροή τους στην κοινωνία. Περισσότερο από το ένα τρίτο πιστεύει πως οι online αποκαλύψεις για μια διεφθαρμένη εταιρεία έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από ότι η καταγγελία στην αστυνομία.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home