Πρέπει το Facebook και η Google να σώσουν τις εφημερίδες;
Οι εφημερίδες κλείνουν – όμως δεν φταίνε οι αναγνώστες γι αυτό!
Να (συνεχίσω να) αγοράζω βιβλία και περιοδικά από βιβλιοπωλεία και περίπτερα;
«Άμα πιάσω το λαχείο» και το Ψηφιακό Άλμα της Ελλάδας
Το ψηφιακό κεκτημένο του κορωνοιού
Κανείς δεν είπε στον Harari για τον GDPR πριν γράψει το άρθρο του The World after Coronavirus
Έχεις μήπως ηθική υποχρέωση ν’ αφήνεις τα mobile data σου ανοιχτά;
Το ντουλάπι με τα παλιά ηλεκτρονικά
Το άσυλο την εποχή του Internet
To Spotify ως τέλος της διαδρομής
«Αμισθί» υπηρεσίες, «προσωπικά» ιστολόγια και άλλα παραμύθια του διεθνούς marketing
Η Siri, το ξυπνητήρι, και το Artificial Intelligence στρίψιμο της βίδας
Σοβαρά τώρα, «απέτυχε»(!) το internet;
Τι κάνει (και τι δεν κάνει) η Ευρώπη, με αφορμή δύο συνέδρια
Οι ευχετήριες κάρτες των Χριστουγέννων
Τι μας μαθαίνει το SingularityU για τον ρόλο της Ελλάδας στο παγκόσμιο ταμπλό
Φορο-links (link tax) και τζάμπα δημοσιογραφία
Επαναστάτης στο Facebook; Κι όμως, γίνεται!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home