iPad, 4G και παράλογες απαιτήσεις

iPad, 4G και παράλογες απαιτήσεις

Όπως θα έχουν αντιληφθεί ακόμα και οι πιο απρόσεκτοι αναγνώστες, δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος της Apple και των προϊόντων της· προφανώς δεν έχω «προσωπικά» μαζί της (όπως υποστήριξε κάποιος σε ένα e-mail που έλαβα προ καιρού) αλλά απλώς θεωρώ ότι τα προϊόντα της δεν καλύπτουν τις ανάγκες μου και ότι ο τρόπος που τα προωθεί καλλιεργεί μεταξύ των χρηστών της μια «ιδεολογία» που μου φαίνεται επιβλαβής.

Διαβάζοντας ωστόσο ορισμένα δημοσιεύματα πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω χαιρέκακα ή να χτυπήσω με συμπάθεια στον ώμο τα στελέχη της. Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το προχθεσινό άρθρο των Financial Times στο οποίο αναφέρεται ότι η εταιρεία βρίσκεται υπό έλεγχο από τη βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (Advertising Standards Authority) επειδή έχει δεχτεί καταγγελίες περί παραπλανητικής διαφήμισης εκ μέρους της. Η δε συγκεκριμένη παραπλανητική διαφήμιση σχετίζεται με τις δυνατότητες 4G του καινούριου iPad, δυνατότητες οι οποίες δεν μπορούν να αξιοποιηθούν στην Ευρώπη, ελλείψει υποδομής 4G.

Επαναλαμβάνω: δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος της Apple. Όμως ειλικρινά αδυνατώ να αντιληφθώ τι ακριβώς μπορεί να σκέφτεται ένας καταναλωτής όταν θεωρεί ότι τον εξαπάτησε μια εταιρεία που ανακοινώνει ότι προσφέρει κάτι που δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα του· μπορεί η αναλογία να ακουστεί τραβηγμένη αλλά το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς που παρότι ζει, π.χ. στο Καρπενήσι, αγόρασε  φουσκωτό με εξωλέμβιο κινητήρα και στη συνέχεια κάνει μήνυση για παραπλανητική διαφήμιση στη Mercury επειδή υπόσχεται ότι ο εν λόγω κινητήρας πιάνει μέχρι 40 μίλια και αυτός δεν μπορεί να τα πιάσει γιατί δεν έχει θάλασσα.

Όλοι γνωρίζουμε ότι με το πέρασμα των χρόνων οι καταναλωτές (κυρίως οι αμερικανοί αλλά σιγά-σιγά και οι ευρωπαίοι) γίνονται όλο και πιο υπερβολικοί –κάποιοι, μεταξύ των οποίων και ο γράφων, θα έλεγαν «παράλογοι»- ως προς τις απαιτήσεις τους από τις εταιρείες που παράγουν τα αγαθά και προσφέρουν τις υπηρεσίες που καταναλώνουν. Είναι ωστόσο θλιβερό να βλέπει κανείς ότι η, θεμιτή κατά βάση, απαίτηση του καταναλωτή για κάτι καλύτερο, εκφυλίζεται σε πλήρη απαξίωση της κοινής λογικής.

IPAD,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home