Amazon Spark: σπίθα για κατανάλωση

Amazon Spark: σπίθα για κατανάλωση

“Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετίζονται με τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο που τα αθλητικά γεγονότα σχετίζονται με τα σπορ: ναι, υπάρχει στο κέντρο ένας αγώνας όμως βασικά αυτός υπάρχει για να μας πουλάει πράγματα.” Η κυνική διατύπωση ανήκει στον Τζέισον Αμπρουτζέσε του “Mashable” και παρότι ακούγεται άγαρμπη είναι ίσως η πιο ακριβής για να περιγράψει το καινούριο πείραμα στον χώρο των social networks από την Amazon. Πρόκειται για το Amazon Spark το οποίο η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος λάνσαρε σχετικά αθόρυβα ενσωματώνοντάς το στο βασικό της app, και το οποίο χρησιμοποιώντας ένα περιβάλλον και ένα κόνσεπτ αλά Instagram, με τους χρήστες να ανεβάζουν φωτογραφίες τους. Η διαφορά είναι ότι τα διάφορα αντικείμενα που εμφανίζονται είναι και λινκ για τις σχετικές σελίδες (στο Amazon, προφανώς) ώστε αν κανείς θέλει να τα αγοράσει. Κατά τον κ. Αμπρουτζέσε πρόκειται για μια απροκάλυπτη ώθηση σε υπερκατανάλωση –αυτό βεβαίως δε σημαίνει ότι δε θα πιάσει!

 

AMAZON SPARK,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home