To Taxibeat στα χέρια της γερμανικής Daimler

To Taxibeat στα χέρια της γερμανικής Daimler

Σε μια πολύ σημαντική κίνηση από πλευράς ελληνικού ενδιαφέροντος προχωράει ο γερμανικός κολοσσός της Dailmer (Mercedes Benz, Smart κ.α.) ο οποίος είναι, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, πίσω από την εξαγορά του Taxibeat, της πιο γνωστής ελληνικής startup.

Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι η εξαγορά του Taxibeat γίνεται μέσω της 100% θυγατρικής εταιρείας της Daimler, My Taxi, η οποία έχει το ίδιο ακριβώς αντικείμενο με την ελληνική εταιρεία. Η My Taxi ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2009, δραστηριοποιείται σε αρκετές χώρες σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων φυσικά η Γερμανία αλλά και οι ΗΠΑ (το σύνολο περιλαμβάνει περισσότερες από 40 πόλεις), έχει περίπου 10 εκατομμύρια χρήστες και ένα στόλο ταξί που ξεπερνά τα 45.000. Το 2014 η εταιρεία πέρασε 100% στα χέρια της Daimler, η οποία είχε ήδη επενδύσει στο My Taxi από το 2012 αποκτώντας ένα μικρό ποσοστό στο μετοχικό κεφάλαιο.

Από την άλλη πλευρά, το Taxibeat ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2011 και θεωρείται ως την εταιρεία που άλλαξε την εμπειρία του ταξί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, ενώ εδώ και περίπου δύο χρόνια δραστηριοποιείται και στη Λίμα, την πρωτεύουσα του Περού, όπου είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη εφαρμογή εύρεσης ταξί. Το σύνολο των χρηστών ξεπερνάει τους 800.000 (Ελλάδα, Περού) με το στόλο των ταξί να εκτιμάται ότι πλησιάζει τα 7.000 στην Αθήνα και τα 15.000 στη Λίμα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το τίμημα της εξαγοράς έχει ξεπεράσει τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Αν επιβεβαιωθεί το συγκεκριμένο ποσό θα είναι το μεγαλύτερο που έχει λάβει ελληνικό startup για την εξαγορά του από κάποια άλλη εταιρεία. Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι τρεις μεγαλύτερες εξαγορές "ελληνικού ενδιαφέροντος" startups έχουν γίνει από γερμανικές εταιρείες. Πριν από το Taxibeat είχαν προηγηθεί η ελληνο-κυπριακή Avocarrot από τη γερμανική Glispa (20 εκατομμύρια) και το e-food.gr από την επίσης γερμανική Delivery Hero (στο συγκεκριμένο deal που περιελαμβάνε και την τούρκικη Yemeksepeti εκτιμάται ότι η αξία του e-food.gr αποτιμήθηκε στα 14 εκατομμύρια, νούμερο όμως που δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ).

Το deasy.gr, με τη φημολογία της εξαγοράς να εντείνεται τις τελευταίες ημέρες, είχε απευθυνθεί ήδη από προχθές στη My Taxi για το ενδεχόμενο ενδιαφέρον για την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας (το ίδιο και στην Daimler από την οποία δεν έχουμε λάβει απάντηση). Στην απάντησή του ο εκπρόσωπος του My Taxi αρνήθηκε να σχολιάσει «φήμες και εικασίες». Ωστόσο οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν μέσα στις επόμενες ημέρες. Ενδεχομένως η καθυστέρηση (και η άρνηση του σχολιασμού της φημολογίας) να οφείλεται στις υποχρεώσεις της Daimler προς το Χρηματιστήριο, ως εισηγμένη εταιρεία.

TAXIBEAT,ΕΞΑΓΟΡΕΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ,STARTUPS,TAXI,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home