Η αντεπίθεση της Wal-Mart

Η αντεπίθεση της Wal-Mart
Πηγή φωτογραφίας: Wikipedia

Με δεδομένο τον ανταγωνισμό (άμεσο και έμμεσο) μεταξύ Amazon και Wal-Mart πολλοί έχουν αναρωτηθεί γιατί το μεγαλύτερο κατάστημα λιανικής στον πραγματικό κόσμο δεν έχει αξιοποιήσει το τεράστιο δίκτυο καταστημάτων του (4.500) μετατρέποντάς τα σε κέντρα διανομής για online παραγγελίες –ως τώρα το έχει κάνει μόνο σε 80 από αυτά.

Την απάντηση (ή έστω, μια απάντηση) δίνει η ανάλυση που διαβάσαμε στο Reuters εχθές: το κόστος μιας τέτοιας μετατροπής είναι από 20 έως 40 εκατομμύρια δολάρια ανά κέντρο διανομής, πράγμα που σημαίνει ότι αν η Wal-Mart θελήσει να το κάνει σε μεγάλη κλίμακα, θα πρέπει να δαπανήσει αρκετά δις δολάρια! Παρ’ όλα αυτά, και σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα όχι μόνο είναι αναγκασμένη να το κάνει αλλά έχει μάλιστα ξεκινήσει –κατά το ίδιο δημοσίευμα πρόκειται να επενδύσει μεταξύ 1,2 και 1,5 δις δολάρια εντός του 2015 προκειμένου να υποστηρίξει το e-commerce της ο παγκόσμιος τζίρος του οποίου ανέβηκε φέτος κατά 17%.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home