Λιγότερα "δολώματα" για clicks στο Facebook

Λιγότερα 'δολώματα' για clicks στο Facebook

Κρίνοντας από τη συχνότητα εμφάνισής τους στα newsfeed, θα πίστευε κανείς ότι είναι πολύ δημοφιλή. Ωστόσο, η Facebook υποστηρίζει ότι το 80% των χρηστών προτιμούν τους τίτλους που τους βοηθούν να αποφασίσουν οι ίδιοι αν θέλουν να διαβάσουν ένα άρθρο και όχι αυτούς που προσπαθούν να τους «αναγκάσουν» να το κάνουν (βλ. Upworthy και όλα τα sites του τύπου «Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε όταν ένα γατάκι διέσχισε τον αυτοκινητόδρομο –κάντε  κλικ για να δείτε!»).

Προκειμένου να μειωθεί το φαινόμενο του «click-baiting», οι προγραμματιστές του Μεγάλου Μπλε Δικτύου δημιούργησαν έναν αλγόριθμο ο οποίος μετράει τον αριθμό των χρηστών που κάνουν κλικ σε ένα link, το χρόνο που έμειναν εκτός Facebook (και που εκλαμβάνεται σαν ο χρόνος που αφιέρωσαν για να το διαβάσουν) και πόσο συζήτησαν το συγκεκριμένο link με τους φίλους τους (δηλαδή πόσα σχόλια έγιναν μετά) και καταλήγει να χαρακτηρίσει το link σαν click-baiting. Χρήσιμο –και κάπως τρομακτικό…

SOCIAL MEDIA,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home