Διάψευση (προς τα πάνω) για τη Facebook

Διάψευση (προς τα πάνω) για τη Facebook

Τζίρος 61% επάνω το δεύτερο τρίμηνο (έναντι του 48% που αναμενόταν), συνολικός τζίρος 2,91 δις (έναντι των αναμενόμενων 2,81), 1,32 δις χρήστες το μήνα με 63% από αυτούς να μπαίνουν καθημερινά, τζίρο από διαφήμιση στα κινητά να αυξάνεται 151% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, 1,5 εκατομμύρια πελάτες στη διαφήμιση και καθαρά κέρδη 791 εκατομμύρια δολάρια έναντι των 333 την αντίστοιχη περίοδο το 2013: ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει κάθε λόγο να αισθάνεται χαρούμενος σήμερα, 24 ώρες αφότου τα παραπάνω αποτελέσματα δόθηκαν στη δημοσιότητα. Όχι μόνο επειδή «πάει καλά» γεγονός που απεικονίστηκε και στη μετοχή του Μεγάλου Μπλε Δικτύου αλλά και επειδή διέψευσε όλες τις Κασσάνδρες που ήθελαν το πνευματικό του τέκνο να έχει φτάσει στην κορυφή και άρα να έχει μόνο μια κατεύθυνση προς την οποία να μπορεί να πάει.

Όσο για το γιατί τα πράγματα πήγαν τόσο καλά, η Σέριλ Σάντμπεργκ δεν άφησε καμιά αμφιβολία: διαφήμιση, διαφήμιση, διαφήμιση.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home