Στο νούμερο 1 της λίστας YouGov Brand Index για το 2013 (που μετράει το δείκτη της εικόνας που έχουν οι καταναλωτές για τα brands στις ΗΠΑ) βρέθηκε η Amazon. Τα αποτελέσματα της έρευνας βασίζονται σε συνεντεύξεις σε περισσότερα από ένα εκατομμύρια αμερικάνους άνω των 18 ετών, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι από τις υψηλές θέσεις απουσιάζουν όλες οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, το όνομα των οποίων μπλέχτηκε στην υπόθεση της NSA.
Όπως σημειώνουν μάλιστα οι άνθρωποι που πραγματοποίησαν την έρευνα, αυτές οι εταιρείες καταποντίστηκαν στα αποτελέσματα, από τον Ιούνιο και μετά, όταν και ξέσπασε η υπόθεση.
Το Top 10 της λίστας διαμορφώθηκε ως εξής:
1. Amazon
2. Ford
3. Subway
4. History Channel
5. Lowe's
6. YouTube
7. Walgreen's
8. V8
9. Cheerios
10. Kindle
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό στοιχείο της έρευνας-λίστας είναι ότι, όπως σημειώνουν οι συντάκτες της, οι αμερικάνοι άρχισαν να συγχωρούν τις μεγάλες τράπεζες για την οικονομική κρίση του 2008. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι όλοι μεγάλοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί εμφάνισαν πολύ καλύτερη εικόνα στους δείκτες της έρευνας, σε σχέση με το 2012, με χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτά της Goldman Sachs ή της Bank of America.
Σχόλια