Έτοιμη η Cosmote για το eCall στα αυτοκίνητα

Deasy @ 25.06.2013
Έτοιμη η Cosmote για το eCall στα αυτοκίνητα

Πριν από λίγες μέρες είχαμε αναφερθεί στην υποχρεωτική εφαρμογή της κλήσης έκτακτης ανάγκης στα αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, από τον Οκτώβριο του 2015. Με σημερινή της ανακοίνωση η Cosmote κάνει γνωστό ότι η εταιρεία είναι ήδη έτοιμη να υποστηρίξει τη δυνατότητα αυτόματης κλήσης (eCall) στον πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης, 112, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι η Cosmote, αποτελώντας έναν από τους πρώτους παρόχους στην Ευρώπη με τη δυνατότητα αυτή.

Μέσω του συστήματος eCall, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος θα ενεργοποιείται κλήση, είτε αυτόματα από αισθητήρα του οχήματος, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η κλήση αυτή θα αναγνωρίζεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας σαν κλήση έκτακτης ανάγκης 112, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες για τη θέση του καλούντος και θα δρομολογείται στο κέντρο εξυπηρέτησης κλήσεων έκτακτης ανάγκης PSAP (Public Safety Answering Point). Μειώνοντας δραστικά τους χρόνους ενημέρωσης και επέμβασης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, το eCall αναμένεται να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών, αλλά και να σώσει ανθρώπινες ζωές.

Η ετοιμότητα της Cosmote για την υιοθέτηση του eCall οφείλεται στη συμμετοχή της εταιρείας από το 2011 στο πιλοτικό έργο eΚΛΗΣΗ, το οποίο και προετοίμασε το έδαφος σε εθνικό επίπεδο ενόψει της υποχρεωτικής εφαρμογής του eCall. Στο έργο συμμετείχαν ακόμη το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) -συντονιστής Έργου- και η SPACE HELLAS. Το έργο eΚΛΗΣΗ ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2012, με επίδειξη του συστήματος eCall σε πραγματικές συνθήκες. 

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home