Αχ και αν είχαμε κανάλια πολλά

(στην τηλεόραση με το smartphone αγκαλιά)

Deasy @ 16.10.2014
Αχ και αν είχαμε κανάλια πολλά

Η φράση του Μαρκ Τουέιν παραφράζεται για άλλη μια φορά, πράγμα που αποδεικνύει πως στερούμαστε μιας κάποιας έμπνευσης για τον πρόλογο, προκειμένου να πούμε πως οι πληροφορίες για τον θάνατο της τηλεόρασης εμπεριέχουν μια κάποια υπερβολή.

Η αλήθεια είναι πως η τηλεόραση γνωρίζει και αυτή καλά στο πετσί της το αποτέλεσμα από τη διάδοση του Internet και των ψηφιακών μέσων που "φύτρωσαν" σε αυτό, αλλά σε μεγάλο βαθμό το τηλεοπτικό περιεχόμενο επιδρά στο περιεχόμενο των κοινωνικών δικτύων.

Πρόκειται για την κατάστση της λεγόμενης "διπλής οθόνης". Αυτό που βλέπεις στην τηλεόραση το σχολιάζεις στα κοινωνικά δίκτυα. Σπανίως η διαδρομή είναι αντίστροφη και όταν γίνεται πραγματοποιείται απολύτως ελεγχόμενα. 

Ετσι λοιπόν και καθώς η εβδομάδα που μας αφήνει σιγά σιγά είχε αρκετές τηλεοπτικές πρεμιέρες ας δούμε τον αντίκτυπό τους στα κοινωνικά δίκτυα. Μια σημαντική λεπτομέρεια: Εμείς εδώ, αριθμούς καταγράφουμε, το κατά πόσο κάποιες αναφορές είναι αποτέλεσμα μιας συνολικής "social media στρατηγικής", στο πλαίσιο της οποίας ενδεχομένως να υπάρχουν μισθοδοτούμενοι χρήστες, είναι κάτι που δεν γνωρίζουμε και δεν σκοπεύουμε προς το παρόν να ασχοληθούμε με αυτό προκειμένου να αποδείξουμε πως υπάρχει φωτιά κάτω από τον καπνό ή πως ο καπνός είναι οφθαλμαπάτη.

Σε τηλεοπτικό επίπεδο, που λες, κυριάρχησαν οι τηλεφωνικές φάρσες (μα γίνονται ακόμα;) του Σεφερλή από την τηλεοπτική συχνότητα του Mega. Οι φάρσες με θύματα ανύποπτους ηλικιωμένους προκάλεσαν μια κατακραυγή. Κατακραυγή; Άντε να αποδείξεις πως κατακραυγή συνιστούν οι 2.500 αναφορές στον Σεφερλή, όπως προκύπτει από τις μετρήσεις που κάναμε μέσω του sidebar.gr. Έχουμε δει σαφώς καλύτερα νούμερα (στους αριθμούς αναφερόμαστε).

H πρεμιέρα του σίριαλ "Τρίχες" δεν τα πήγε καλύτερα, αφού... "έκοψε" κάτι λιγότερο από 1.000 αναφορές. Η "Εκδρομή" κινήθηκε και αυτή κάτω από τις 1.000 αναφορές, ασχέτως αν τα hashtags των δύο σίριαλ κατόρθωσαν να ανεβούν στο top10 των ελληνικών trending topics του twitter. 

Τέλος, επειδή είχαμε και ολίγο ποδόσφαιρο αυτή την εβδομάδα, μια μικρή αναφορά (όση του αξίζει δηλαδή) θα κάνουμε και για το #GoGreece, που το είδαμε να κυκλοφορεί κυρίως στη διάρκεια του αγώνα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου με την εθνική της Β. Ιρλανδίας. Το hashtag έχει χρησιμοποιηθεί και σε θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος όμως αυτό δεν το βοήθησε να ξεπεράσει το φράγμα των 2.000 αναφορών. Κοινώς, ψόφια πράγματα...

 

 

Photo credit: flickr / Eric Chan

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,SIDEBAR,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home