Η εποχή των μεταφερόμενων αβγών

Η εποχή των μεταφερόμενων αβγών

Για όσους μεγάλωναν στη δεκαετία του '80 ένα από τα πολιτικά φολκόρ της περιόδου ήταν το σόου των μεταφερόμενων οπαδών. Στις ημέρες της προεκλογικής εκστρατείας τα δύο μεγάλα κόμματα της τότε εποχής -ΠΑΣΟΚ και ΝΔ- οργάνωναν ολόκληρες σταυροφορίες με εκατοντάδες οπαδούς τους να μεταφέρονται από μακρινά χωριά και πόλεις, προκειμένου οι συγκεντρώσεις (κυρίως των) Αθήνας και Θεσσαλονίκης να έχουν το απαιτούμενο "μπούγιο".

Μάλιστα, το αγαπημένο θέμα των αντίπαλων εφημερίδων ήταν να δείχνουν τα σταματημένα πούλμαν κάπου στα πέριξ του κέντρου.

Η συγκέντρωση -φυσικά- πετύχαινε, ο ηγέτης -φυσικά- έταζε κάτι, το αντίπαλο κόμμα εκείνη τη βραδιά -φυσικά- πέθαινε, η πόλη -εννοείται- βούλιαζε από τη λαοθάλασσα. Αυτό που έμενε ήταν τα συνεργεία του Δήμου να αντιπαλεύουν μια θάλασσα από πλαστικές σημαίες, κοντάρια, φέιγ βολάν που άφηναν πίσω τους οι πιστοί οπαδοί.

Θυμήθηκα όλα αυτά διαβάζοντας για τον Κώστα που "έπαιξε" με τον κώδικα του twitter και μια σειρά εργαλείων και έβαλε μερικούς δημοφιλείς λογαριασμούς του ελληνόφωνου twitter στο μικροσκόπιο.

Το μόνο που δεν βρήκε ο Κώστας ήταν τα παρκαρισμένα πούλμαν. Ναι, "εκεί έξω" ή "εκεί μέσα" υπάρχουν καλοφτιαγμένες μηχανές που με το αζημίωτο παράγουν σωρηδόν ψεύτικους λογαριασμούς στο twitter και "παράγουν" likes στο facebook. Τα "αβγά" οι νέοι λογαριασμοί που δημιουργούνται στο twitter είναι οι νέοι μεταφερόμενοι οπαδοί. Εντάξει, δεν τους πας και βόλτα γύρω γύρω, αλλά η λογική είναι ίδια.

Προσοχή, σύμφωνα και με τα ευρήματα του Κώστα δεν μπαίνουν όλοι και όλα στο ίδιο τσουβάλι. Η δημοτικότητα δεν είναι πάντα αποτέλεσμα μαγειρέματος. Οπωσδήποτε στην έρευνα του Κώστα η περίπτωση του Σκάι ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, όπως όμως γράφει και ο ίδιος ο Κώστας "το δείγμα όμως είναι πολύ μικρό για να βγουν πρώιμα συμπεράσματα και η παρούσα έρευνα έγινε κατά 70% στις διακοπές μου".

Για την ώρα, λοιπόν, μια μικρή σημείωση. Ξέρεις να κρυφτείς; Αν όχι, μην "αγοράζεις" followers (και likes) και, σε κάθε περίπτωση, μην το πολυφωνάζεις...

TWITTER,SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home