Ενα ρομπότ στη ρεσεψιόν

Deasy @ 09.03.2016
Ενα ρομπότ στη ρεσεψιόν

Λες το 2016 να είναι η χρονιά των ρομπότ; Εχουμε στον νου μας βέβαια τις δημιουργίες της Boston Dynamics, αλλά έχουμε και αυτή τη… μικρή στο μάτι συνεργασία της αλυσίδας Χίλτον με την ΙΒΜ που μας οδηγεί στο να κάνουμε τέτοιες σκέψεις.

Οι δύο μεγάλες δυνάμεις συνασπίστηκαν για να δημιουργήσουν το ρομπότ Connie που χρησιμοποιεί τον μηχανισμό τεχνητής νοημοσύνης Watson της ΙΒΜ για να δίνει πληροφορίες στους ενοίκους ενός ξενοδοχείου της αλυσίδας Χίλτον στη Βιρτζίνια των Ηνωμένων Πολιτειών,.

Το ρομπότ Connie κατανοεί τις ερωτήσεις που θέτουν οι θαμώνες και δίνει οδηγίες για αξιοθέατα και εστιατόρια που βρίσκονται στην περιοχή. Με άλλα λόγια, κάνει ό,τι θα περίμενε κανείς να κάνει ένας υπάλληλος στην υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών ενός μεγάλου ξενοδοχείου. Δες το βίντεο για τα περαιτέρω:

 

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ,IBM,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home