Public: «Δε σκοτώνουμε την αγορά»

Με αφορμή την υπηρεσία, Trade n Save, μιλήσαμε με το Χρήστο Καλογεράκη, εμπορικό διευθυντή των Public για την πορεία της εταιρείας.

Public: «Δε σκοτώνουμε την αγορά»

Μέσα σε περίπου δύο μήνες εφαρμογής, 2.500 καταναλωτές «εκμεταλλεύτηκαν» την υπηρεσία Trade n Save για κινητά τηλέφωνα των Public, ανταλλάσοντας την παλιά τους συσκευή για να αγοράσουν είτε ένα καινούργιο μοντέλο ή κάποιο άλλο προϊόν. Σύμφωνα με το Χρήστο Καλογεράκη, εμπορικό διευθυντή των καταστημάτων Public, η επιτυχία της συγκεκριμένης υπηρεσίας τους έδωσε την ώθηση να την αναπτύξουν περαιτέρω, περιλαμβάνοντας πλέον περισσότερες κατηγορίες συσκευών, όπως laptop, tablet PCs κ.α

Σύμφωνα με τον ίδιο, η υπηρεσία Trade n Save δεν «σκοτώνει την αγορά», όπως άλλες προσφορές  του ανταγωνισμού. «Αποτελεί ένα ελκυστικό πακέτο για την κρίση, που δεν στρεβλώνει την αγορά και δεν σκοτώνει τις τιμές.»

Για το λανσάρισμα της συγκεκριμένης υπηρεσίας, τα Public συνεργάζονται με μια εταιρεία που έχει διεθνή παρουσία, η οποία συλλέγει τις συσκευές που επιστρέφουν οι καταναλωτές και προφανώς πληρώνει στα Public το ποσό που δικαιούνται για κάθε συσκευή, με σκοπό να τις ανακαινίσει ή να τις μεταπωλήσει σε άλλες αγορές. «Είναι μια διαφορετική υπηρεσία, η οποία λόγω του επιχειρηματικού μοντέλου της δεν κρύβει κάποιο ρίσκο για τα Public, ενώ παράλληλα προσφέρει αξία στον καταναλωτή», αναφέρει ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας ότι όπως έχει δείξει η μέχρι τώρα λειτουργία της ο καταναλωτής μέσω της υπηρεσίας Trade n Save αποκτά κατά πλειοψηφία ένα ή και περισσότερα προϊόντα μεγαλύτερης αξίας από αυτό που επιστρέφει.  Βέβαια, κατά κύριο λόγο «αν επιστρέψει κινητό θα αγοράσει κινητό ή αντίστοιχα αν επιστρέψει laptop θα κινηθεί προς την αγορά ενός καινούργιου».

Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί για τον καταναλωτή στην υπηρεσία Trade n Save; Ο μόνος περιορισμός είναι η συσκευή να μην είναι παλαιότερη των δύο χρόνων και βέβαια να μην είναι κατεστραμμένη.

Τόσο μέσω της υπηρεσίας Trade n Save, όσο και της συνολικής εμπορικής πολιτικής των Public το 2011, στόχος είναι να δείξει στο κοινό, ότι το προϊοντικό μείγμα που προσφέρουν τα καταστήματα αφορά το σύνολο των καταναλωτών. «Θέλουμε να προσφέρουμε τεχνολογία για όλους και έτσι διαθέτουμε συσκευές που κυμαίνονται σε όλες τις κατηγορίες τιμών» αναφέρει ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας επίσης ότι φέτος τα Public είχαν ως στόχο να καταφέρουν με λιγότερα επικοινωνιακά μηνύματα να δημιουργήσουν μεγαλύτερη επίδραση. Σε ποιο βαθμό το έχει επιτύχει; Όπως μας λέει ο ίδιος η πορεία, ειδικά για τον τομέα της τεχνολογίας είναι πολύ καλή, καθώς τα Public έχουν καταφέρει να κλείσουν θετικά τα τελευταία τρίμηνα, παρά το γεγονός ότι το σύνολο της συγκεκριμένης αγοράς έχει πτώση, κοντά στο 30%.

Αντίστοιχα, όμως θετική (ίσως και ακόμα καλύτερη) δείχνει να είναι η πορεία των καταστημάτων και στον τομέα των βιβλίων, καθώς με τα στοιχεία που μας ανέφερε ο κ. Καλογεράκης, τα Public παρουσιάζουν αύξηση 9% σε σχέση με πέρυσι (χωρίς σε αυτά τα αποτελέσματα να περιλαμβάνονται τα νέα καταστήματα της εταιρείας, που της πρόσφεραν επιπλέον μερίδιο), ενώ το σύνολο της αγοράς κυμαίνεται πτωτικά σε ποσοστό από 12 έως και 15%. Ειδικότερα στο βιβλίο,όπως προσθέτει ο ίδιος, τα Public, σύμφωνα με έρευνες, έχουν καταφέρει (εκτός από το να κερδίζουν μερίδιο) να βρίσκονται τόσο ψηλά στη συνείδηση του κοινού όσο άλλα μεγάλα παραδοσιακά ονόματα του χώρου, όπως τα καταστήματα Ελευθερουδάκης.

 

TRADE N SAVE,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,ΒΙΒΛΙΑ,PUBLIC,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home