Κάνε Focus στην τεχνολογία

...μέσω της νέας online καμπάνιας Electro World.

Deasy @ 30.06.2010
Κάνε Focus στην τεχνολογία

Σε δημοφιλή sites κάνει focus η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Electro World με τη νέα online καμπάνια της που “τρέχει” από τις αρχές Ιουνίου. Με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση  και εδραίωση της επικοινωνίας τους με τους χρήστες του internet, τα Electro World σχεδιάζουν μια δημιουργική online καμπάνια, ενώ προγραμματίζουν να επενδύσουν ακόμη περισσότερο στο συγκεκριμένο μέσο.

Με βασικούς στόχους την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του site αλλά και του online καταστήματος της αλυσίδας από τους χρήστες του διαδικτύου, η νέα online καμπάνια υπογραμμίζει την έμφαση των Electro World στο συγκεκριμένο κανάλι επικοινωνίας.

Η αλυσίδα που κάνει σταθερά “Focus στην Τεχνολογία” προσεγγίζει στοχευμένα τους web users μέσω του πιο σύγχρονου εργαλείου, του internet.

Η διαδραστική καμπάνια των Electro World καλεί τους internet users με χιουμοριστικό τρόπο να “παίξουν” με τα teasing banners της και στη συνέχεια τους παραπέμπει στο site της αλυσίδας όπου μπορούν να γνωρίσουν τα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας που διαθέτουν τα Electro World, να παραγγείλουν όποιο επιθυμούν από το user-friendly online κατάστημα και να το αποκτήσουν στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Η online καμπάνια Electro World περιλαμβάνει:

- corporate banners με κύρια επικοινωνία το σλόγκαν: “Κάνε Focus στην Τεχνολογία” και

- προϊοντικά banners που επικοινωνούν προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας σε… ακραία χαμηλές τιμές!

Τα sites στα οποία “τρέχει” η Electro World είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή και με μεγάλη επισκεψιμότητα ειδησεογραφικά, αθλητικά και sites τεχνολογίας. Ήδη από την 1η εβδομάδα, η καμπάνια σημείωσε τεράστια επιτυχία καθώς έχει διαπιστωθεί αύξηση της επισκεψιμότητας του site κατά 30%!!!

Συντελεστές αυτού του έργου είναι η LOWE Athens που σχεδίασε την καμπάνια και η ID που την εκτέλεσε.

Ο κ. Κώστας Στράτης, Εμπορικός Διευθυντής της DSGi Ελλάδος δήλωσε σχετικά: “Η online διαφήμιση αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματική και έχει ήδη κερδίσει ένα μεγάλο μέρος της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης. Δεν είναι τυχαίο ότι στη χώρα μας, η online διαφήμιση το 2009 απορρόφησε €57, 8 εκατ. σύμφωνα με την ετήσια μέτρηση του ΙΑΒ Hellas, ποσό που αντιστοιχεί σε αύξηση 42% σε σχέση με το 2008. Στο πλαίσιο αυτό –και αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι το κοινό έχει στραφεί σαφώς προς το internet για την ενημέρωσή του αλλά και για τις αγορές του- τα Electro World εγκαινίασαν τη νέα online καμπάνια τους, ενώ αποτελεί στρατηγική επιλογή μας να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο στην επικοινωνία μας μέσω internet στο άμεσο μέλλον".

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,IAB,ELECTROWORLD,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home