Συμμαχία media ενάντια στο Facebook και τη Google

Στόχος η διαφήμιση

Deasy @ 19.03.2015
Συμμαχία media ενάντια στο Facebook και τη Google
Προσπάθεια απεικόνισης της υπερηπείρου Παγγαίας.

Αποτελούν μερικά από τα μεγαλύτερα online media σε όλο τον κόσμο και όλα μαζί έχουν μια δεξαμενή αναγνωστών που πλησιάζει τα 110 εκατομμύρια. Ο λόγος για τους The Guardian, CNN International, Financial Times, Reuters και The Economist, οι οποίοι συγκροτούν μια νέα συμμαχία media, μέσω της οποίας προσδοκούν να προσελκύσουν περισσότερη διαφήμιση και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τα διαφυγόντα, προς τα μεγάλα social media, έσοδα.

Η κίνηση, η αλλιώς το διαφημιστικό δίκτυο με το όνομα Pangaea θα προσφέρει στους διαφημιζόμενους πελάτες τη δυνατότητα να αγοράζουν διαφήμιση στο σύνολο των media που τη συγκροτούν με μια συναλλαγή. Με αυτήν την κίνησή τους οι παραπάνω δημοσιογραφικοί οργανισμοί υπολογίζουν ότι μπορούν να ανταγωνιστούν καλύτερα τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook ή τη Google, οι οποίοι με όπλο την τεράστια διείσδυση τους στο κοινό έχουν αντίστοιχα πολύ μεγάλα έσοδα από τη διαφήμιση.

Όσοι δεν αναγνώρισαν το όνομα Pangaea, προέρχεται από την υπερήπειρο Παγγαία (εκτιμάται ότι προϋπήρξε πριν από 200 εκατομμύρια χρόνια) την οποία συγκροτούσαν όλες οι σημερινές γνωστοί ήπειροι του πλανήτη μας πριν διαχωριστούν. Αναμφίβολα οι εμπνευστές του project σκέφθηκαν ένα ωραίο συμβολικό όνομα.

Το project Pangaea θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο μήνα.

MEDIA,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home